موراتي: شايد زلاتان را برگردانم
 
@****زندگی همراه عشق****@+فروشگاه اینترنتی
عشق,زندگی,سلامتی,شادابی,همه در........زندگی همراه عشق!
 
 

ماسيمو موراتي، رئيس باشگاه اينتر در صحبتهايي اعلام کرد که در آينده اي نزديک و در صورتي که شرايط مساعد باشد، ممکن است براي بازگرداندن زلاتان ايبراهيموويچ وارد عمل شود.
 این ستاره سوئدی از شرایطش در میلان راضی است. ایبرا در سال 2009 با قراردادی جنجالی، اینتر را به مقصد بارسلونا ترک کرد ولی دوره حضور او در تیم کاتالان ناامید کننده بود تا با قراردادی قرضی به میلان پیوسته و به ایتالیا بازگردد.

ستاره سابق باشگاه آژاکس در ترکیب میلان بسیار خوش درخشید و توانست 21 گل به ثمر رسانده و 14 پاس گل دهد و نقش پررنگی در قهرمانی میلان در رقابتهای این فصل داشته باشد تا این تیم برای اولین بار بعد از سال 2004 قهرمانی در سری آ را تجربه کند

در این میان ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر در این رابطه گفت:« اگر دست من بود همین امروز زلاتان را برمی گرداندم. با وجود تمام مسائل، او یکی از بازیکنانی است که به تیم کمک می کند تا به قهرمانی برسد.»

اینتر بعد از فصلی پرتلاطم، رقابتهای این فصل را در رده دوم جدول سری آ به پایان خواهد برد. مارکو برانکا، یکی از مدیران اینتر هم در این رابطه گفت:« درتابستان تغییر زیادی نخواهیم داشت؛ چون تنها کافی است تا رختکن تیم را با طراوت کنیم.»


 

 

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 7:33 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

اولین حسود تاریخ كه قابیل بود كه كارش به قتل برادر كشید. حال برای فرونشاندن آتش حسادت در خود و جلوگیری از تبدیل آن به یك عادت و رذیله اخلاقی چه باید كرد؟

همه می‌دانند كه حسادت صفتی ناپسند است. با این حال همه ما در میان اطرافیان و آشنایان افرادی را سراغ داریم كه به حسادت شهره‌اند و خودمان هم در برخی امور زندگی از حسادت در امان نمی‌مانیم. البته حساب حسادت را باید با آنچه در ادبیات، رشك نامیده می‌شود از هم جدا كرد. رشك به معنی حسرت بردن نسبت به دیگری است و در پی آن تلاش و ایجاد انگیزه برای ارتقای خود و دستیابی به آنچه نداریم و دیگری دارد. در قرآن كریم ذكر می‌شود كه مومنان در بهشت نسبت به مومنان دیگری كه جایگاهی بالاتر از آنان دارند رشك می‌برند.

در حقیقت رشك مانند حسادت جنبه تخریبی ندارد و به كسی كه نسبت به او رشك برده می‌شود آسیبی نمی‌رساند. از این منظر رشك می‌تواند برای پیشرفت در زندگی خصوصیتی مفید و كاربردی باشد. حتما شنیده‌اید كه برخی می‌گویند بدون حسادت كردن به جایی نمی‌رسیدند و درجا می‌زدند. منظور این افراد رشك بردن است و به اشتباه به جای آن واژه حسادت را به كار می‌برند.

اولین حسود تاریخ كه قابیل بود كه كارش به قتل برادر كشید. حال برای فرونشاندن آتش حسادت در خود و جلوگیری از تبدیل آن به یك عادت و رذیله اخلاقی چه باید كرد؟

بلندنظر باشید
تنگ‌نظری ریشه حسادت است. این كه فردی از پیشرفت مادی و معنوی دیگری و برخورداری وی از نعمات زندگی ناراحت و آزرده شود چه معنایی جز تنگ‌نظری می‌تواند داشته باشد. دیگران ممكن است بنا به قضاوت ما به حق یا ناحق از ثروت و دارایی، ارزش‌های اجتماعی و... نظیر خوشنامی و شهرت برخوردار باشند. حال باید اندیشید تغییر وضعیت آنان یا احتمالا تلاش برای خدشه‌دار كردن شرایط آنان یا بدگویی پشت‌سرشان چه سودی به حال ما دارد و چه منفعتی برایمان به ارمغان می‌آورد. حسودها گمان می‌كنند اگر دیگران پیشرفت نكنند یا از نعمات برخوردار نباشند آنان زندگی بهتری خواهند داشت!

خوش‌بین باشید
پیشرفت دیگران باید بیش از آنكه مایه بی‌اعتنایی یا حسادت ما باشد باعث خوشحالی‌مان شود. برای مثال اگر در میان افراد فامیل فردی از نظر اقتصادی و شغلی موفق باشد این امكان را برای سایر آشنایان پدید می‌آورد كه آنان نیز پیشرفت كنند. یك كارخانه‌دار یا كارآفرین می‌تواند جوانان فامیل را از بیكاری نجات دهد و یك مدیر موفق و خوشنام می‌تواند به آشنایانش برای پیمودن مسیر پیشرفت كمك كند. اگر خاندانی موفق داشته باشید كه دستشان به دهانشان می‌رسد و می‌توانند زیر بال و پر شما را هم بگیرند باعث خوشحالی‌تان است یا اگر اطرافیانی فقیر با وضعیت نابسامان داشته باشید كه از شما پول قرض بخواهند یا زحمت‌تان بدهند كه ضامن فلان وامشان شوید.

مقایسه نكنید
از قدیم گفته‌‌اند دست بالای دست بسیار است. آن كه به او حسادت می‌كنیم خود نسبت به دیگران حسادت‌‌های رنگارنگی دارد و شرایط امروز ما نیز برای بسیاری مایه حسادت و حسرت است. اگر قرار باشد شرایط خود را با دیگری كه از ما بالاتر است، مقایسه كنیم و حسرت خوردن و حسادت ورزیدن در این‌باره را روا بدانیم باید كار و زندگی را تعطیل كنیم و بنشینیم صبح تا شب غصه بخوریم و بدگویی كنیم. البته اگر كارمان به جاهای باریك نكشد.
اعتماد به نفس خود را تقویت كنید

عزت نفس در مقابل حقارت قرار می‌گیرد كه ریشه اغلب حسادت‌هاست. افراد ضعیف كه برای شخصیت خود و موجودیتشان ارزشی قائل نیستند تا این درجه پایین می‌آیند كه به خاطر چیزی به دیگری حسادت كنند. صاحبان اعتماد به نفس به جای حسادت بیهوده شرایط خود را می‌پذیرند، برای ارتقای خود تلاش می‌كنند و با صبوری مسیر ترقی را می‌پیمایند.

برای شخصیت خود ارزش قائل باشید
دیگران حسادت را می‌شناسند و آن را در میان رفتار و گفتار شما تشخیص می‌دهند. همان‌طور كه شما این توانایی را دارید كه حسادت دیگران را تشخیص بدهید. درك حسادت شما شخصیت‌تان را نزد دیگران خرد می‌كند و قضاوت منفی آنان را بر می‌انگیزد.حسادت مانند هر رذیله اخلاقی دیگری فرصت‌های ناشی از اعتماد دیگران نسبت به شما را از بین می‌برد. حتی ممكن است افرادی كه سوءنیت دارند با شناخت این صفت یا احتمال بروز آن و در حقیقت شناسایی این نقطه ضعف شما را برای مقاصد خود به كار گیرند. حسادت همان‌قدر مایه پلیدی و فساد است كه دروغ، غیبت و سایر رذایل اخلاقی.

از روح خود محافظت كنید
از قدیم گفته‌اند حسود نیاسود! حسودان به بیماری روحی مزمنی گرفتارند كه آرامش درونی آنان را ذره ذره می‌خورد و آنان را مضطرب می‌كند. استرس درونی ناشی از حسادت بتدریج زمینه سایر انحرافات روحی و روانی را پدید می‌آورد. كسانی كه بر حسادت غلبه نكنند و تسلیم آن شوند در بلندمدت با انواع عقده‌های روانی مواجه می‌شوند كه برای فرار از آنها راهی نمی‌یابند. حسودها در معرض لغزش‌ها هستند و چه‌بسا آرامش و سعادت خود را به پای حسادتشان بریزند.
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 7:28 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

آیا می دانید شایع ترین بیماری روانی نزد کودکان چه بیماری است و به چه دلیل رخ می دهد؟
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش فعالی شایعترین بیماری روانی در بین کودکان به شمار می رود و در آینده کودک نیز تأثیر گذار است.

دکتر عبداللهیان اظهار داشت: عدم تمرکز بر روی مسائل درسی و نوشتن تکالیف، سخت گوش کردن به مدت طولانی و نشستن سرکلاس، تنوع طلب و پرجنب و جوش از علائم بیش فعالی است و کودکان بیش فعال با اینکه هوش خوبی دارند ممکن است پیشرفت درسی خوبی نداشته‌ باشند.

وی افزود: کودکان بیش فعال نمی‌توانند روی یک هدف خاص متمرکز شوند، بدون این که به آینده رفتارشان فکر کنند دست به عمل می‌زنند و بسیار پر تحرک تر از بچه‌های معمولی‌اند، خیلی زود از کاری خسته می‌شوند و در نوشتن و رنگ کردن نقاشیها مشکل دارند، اغلب اشتباهات زیادی می‌کنند که ناشی از بی‌توجهی و کم دقتی آنهاست.

عبداللهیان، مسائل وراثتی و ضربه‌ به مغز را از جمله دلایل بروز بیش ‌فعالی در کودکان برشمرد و گفت: کودکی که می‌تواند با رشد عادی به فرد مفیدی در جامعه تبدیل شود ممکن است در اثر بی توجهی و درمان نشدن به یک شخصیت ضد اجتماع و منزوی تبدیل شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این بیماری شیوه درمان مبتنی بر درمان دارویی برای افزایش توجه و تمرکز کودکان در کنار استفاده از روشهای روان شناختی و آموزش والدین است.

وی بر اهمیت نحوه برخورد و رفتار والدین با این کودکان تاکید کرد و گفت: اساس کار داروها افزایش انتقال دهنده عصبی به نام دوپامین است که در بخشهای قدامی مغز موجب افزایش تمرکز و حواس می‌شود.
 
عبداللهیان خاطر نشان کرد: 50 درصد کودکان بیش فعال علایم بیش فعالی را در بزرگسالی هم دارند و علایم این بیماری در بزرگسالی به صورت شخصیت‌های عجول، عصبی، کم تحمل و تنوع طلب بروز می‌کند، اما معمولا با افزایش سن این حالات کاهش می‌یابد.
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 7:1 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

 به نقل از آس اسپانيا، گونسالو ايگواين تصريح کرد: اين اصلا طبيعي نيست که با 39 گل‌زده رونالدو ( با احتساب گل وي در استاديوم آنوئتا که در برخي رسانه‌ها به نام په‌په نوشته شده) قهرمان لاليگا نشده باشيم. اين نشان از کم‌کاري ساير بازيکنان دارد، ساير مهاجمين در اين ميان چه کرده‌اند که با 39 گل زده رونالدو و داشتن بهترين خط حمله در لاليگا قهرمان نشده‌ايم.
وي ادامه داد: من حرف خود را به راحتي و با شجاعت مي‌زنم، بازيکنان بارسلونا حق ندارند از زير بار مسئوليت فرار کنند و اين يک حقيقت است که اشتباهات من و امثال من در برخي بازي‌ها باعث شد از کورس قهرماني عقب بيفتيم.
ايگواين در خصوص آينده خود گفت: بعيد است در مادريد نمانم، قراردادم تمديد شده و هيچ برنامه‌اي جز ماندن در مادريد و درخشش در فصل آينده ندارم.

 

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 / 2 / 1390برچسب:زندگي,عشق,روانشناسي,ورزشي,تست, :: 12:46 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

امروزه فرار از خانه در اكثر كشورهای جهان به یك معضل جدی اجتماعی تبدیل شده است .فرار از خانه و اقدام به دوری و عدم بازگشت به منزل و ترك اعضای خانواده ، بدون اجازه از والدین یا وصی قانونی خود ، در واقع نوعی واكنش نسبت به شرایطی است كه از نظر فرد نامساعد ، غیر قابل تحمل و بعضا تغییر ناپذیر است.

دختران فراری

انسانهای دنیای امروز در چهار راه سرگردانی و تضاد ارزشها گرفتار آمده اند و نمی دانند به كدامین سو حركت كنند . از یكسو جامعه بستر نوینی از ارزشهای اجتماعی مدرن را مقابل دیدگان افراد قرار می دهد و از سوی دیگر فرد را با بن بستهای بسیاری در دستیابی به اهداف جدید مواجه می كند .جوان امروز در این شرایط با مشكل بحران هویت روبروست . گاه آنچه كه اجتماع بطور عملی به او می آموزد با ارزشهای خانوادگی سنخیتی ندارد و همین امر شخصیت او را دچار دوگانگی می نماید دختران امروزدچار خود درگیری میشوند و برای فرار از این حالت به شیوه های مختلفی نظیر فرار از خانه متوسل می گردند .

امروزه فرار از خانه در اكثر كشورهای جهان به یك معضل جدی اجتماعی تبدیل شده است .فرار از خانه و اقدام به دوری و عدم بازگشت به منزل و ترك اعضای خانواده ، بدون اجازه از والدین یا وصی قانونی خود ، در واقع نوعی واكنش نسبت به شرایطی است كه از نظر فرد نامساعد ، غیر قابل تحمل و بعضا تغییر ناپذیر است. این عمل معمولا به عنوان مكانیسم دفاعی به منظور كاهش ناخوشایندی و خلاصی از محركهای آزار دهنده و مضر و دستیابی به خواسته های مورد نظر و عموما آرزوهای دور و دراز انجام می شود .

فرار از خانه یكی از بازتابهای خشونت خانگی است كه به دلیل تاثیرات اجتماعی قابل تامل است . اعمال خشونتهای روحی، جسمی از سوی اعضای خانواده، عامل بسیار مهمی در فرار دختران است . بسیاری از دخترانی كه قربانی خشونتها می باشند به دلیل ترس از آزاردهندگان و آبروی خویش، جرات اظهار مشكلاتشان را ندارند، لذا از خانه فرار می كنند و در شرایطی كه از سوی نیروهای امنیتی مجبور به بازگشت شوند ، تمایلی به این كار ندارند . زیرا از محیط ناامن خانه می هراسند. در این باره می بایست به دو نوع شیوه تربیتی مخرب اشاره نمود:

محدودیت مطلق:

در این نوع شیوه تربیتی ، فرزندان از آزادی و اختیار لازم و متناسب با سن و شرایط خویش محرومند و باید نظر والدین را بدون آگاهی از علت آن انجام دهند و حق اظهار نظر ، دخالت یا تصمیم گیری را ندارند . در این خانواده ها به خواسته های مادی ، معنوی فرزندان توجهی نمی شود . لذا توانایی و مقاومت آنها درهم می شكند، و ازهر فرصتی جهت عدم پیروی از هنجارهای خانواده بهره می برند و در صدد هستند با فرار از خانه ،از این محدودیت ها رهایی یابند .

چه بسا با وجود یک ماهواره یا عدم کنترل استفاده فرزندانمان از کامپیوتر و دیدن سی دی های نامشروع و مبتذل زمینه فرار و خانه گریزی آنان را فراهم نماییم.

آزادی مطلق :

همانطور كه عدم توجه به نیازهای عاطفی فرزندان می تواند عامل فرار آنان از كانون خانواده باشد . توجه بیش از حد متعارف و در اختیار بودن امكانات فوق حد سنی فرزند هم می تواند زمینه مسائلی چون فرار از خانه را ایجاد نماید.وقتی كه تمایلات و خواسته های فرزندان محقق می شود ، لذا به محض ایجاد مشكلات و بحرانها و فشارها ی زندگی، كه در آن امكان تحقق برخی از آرزوها سلب می شود و یا در شرایطی كه خواسته های فرزند به افراط می گراید و والدین با آن مخالفت می نمایند ، فرزند به دلیل تربیت عاطفی (نه تربیت عقلانی ) روحیه عدم درك منطقی شرایط ، ناز پروری و كاهش دامنه استقامت، عصیان و طغیان نموده و همین امر موجب دوری او از والدین و اعضای خانواده می گردد كه نهایتا می تواند زمینه فرار از خانه را فراهم نماید .

دراین شرایط مسائل بسیار كوچك به دلیل پائین بودن آستانه مقاومت درنظر فرد بزرگ و غیر قابل تحمل جلوه می كند . با این حال پس از فرار از خانه به این دلیل که حمایت خانواده را از دست می دهند کاملاً احساس تنهایی می کنند و تصمیم می گیرند که دوباره به خانه برگردند و به همین علت مدت فرارشان آن چنان به درازا نمی کشد.ولی همچنان پس از فرار نیز اقدام خود را توجیه می کند و به متهم كردن اطرافیان می پردازد و معتقد است فرار او در جهت احقاق حق از دست رفته خود بوده است. این وضعیت در بین طبقات مرفه و غنی جامعه بیشتر مشاهده می شود.

پیامدهای فرار دختران

هنگامی كه دختری به طور غیر منطقی فرار می كند ، خود و پیرامونش یعنی خانواده و جامعه را تا شعاعی وسیع به طرق مختلف در معرض آسیبها و خطرات زیادی قرار می دهد . این پیامدها در بعد فردی و اجتماعی قابل بررسی است .

دختران فراری

پیامدهای فردی:

فرار آغاز بی خانمانی و بی پناهی است و همین امر زمینه ارتكاب بسیاری از جرایم را فراهم می كند . دختران فراری برای امرار معاش به سرقت، تكدی گری ، توزیع مواد مخدر ، مشروبات الكلی و كالاهای غیر مجاز ، روسپیگری ، عضویت در باندهای مخوف و كثیف اغفال و فحشاء اقدام می كنند. برخی از این دختران پس از فرار در ساختمانهای متروكه ، پارك و خانه های فساد، شب را به صبح می رسانند و از مكانی به مكان دیگر در حركت هستند فقط برای آنكه بتوانند زنده بمانند . دختران فراری تمام پلهای پشت سر خود را خراب و ویران می كنند . ارتكاب به نوع جرایم و فساد اخلاقی موجب می شود كه دچار انواع بیماریها و اختلالات روحی و روانی شوند و برخی از آنها به دلیل سر افكندگی ناشی از تجاوزات دست به خود كشی می زنند .از دیگر پیامدهای ناگوار فرار دختران ابتلا به انواع بیماریها از جمله ابتلا به ویروس ایدز می باشد . هر چقدر مدت زمان فرار فرد طولانی تر باشد و با افراد بیشتری تماس داشته باشد ، خطر ابتلا به ویروس ایدز افزایش می یابد .

پیامدهای اجتماعی:

جامعه شناسان معتقدند پدیده های اجتماعی همچون حلقه های زنجیر به هم متصل و وابسته اند ، بطوری كه افزایش نرخ آسیبهایی چون طلاق، بیكاری، اعتیاد ، منجر به افزایش آسیبی نظیر فرار دختران می شود و نكته قابل توجه آنكه فرار دختران از خانه به افزایش نرخ مفاسد اجتماعی منتهی می گردد. آسیبهای اجتماعی از جمله، فرار همچون امراض و ویروسهای هستند كه موجب ایجاد فضای مسموم در جامعه می شوند و می توانند ضمن لكه دار نمودن عفت عمومی و شكستن حریمهای اخلاقی ، بهداشت روحی و روانی اعضای جامعه را تهدید نموده و آسیب جدی بر سلامت جامعه وارد نمایند .

برای جلوگیری از این معضل بزرگ و مخرب اجتماعی راهکارهایی را می توان اشاره کرد.

آموزش صحیح و ریشه ای دین و مسائل آن به خانواده ها و جوانان و نوجوانان اعم از دختر و پسر.

آگاهی دادن به دختران جوان و مطلع کردن آنان از عواقب شوم فرار و خانه گریزی.زیرا بسیاری از دختران فراری از پیامد کاری که انجام می دهند بی خبر بوده و از روی غفلت دست به چنین کاری زده اند.

قطع رابطه و ترک دوستان و آشنایانی که معتقد به حجاب و دین و مسائل آن نیستند چرا که در بسیاری از موارد دیده شده که دوستیها و روابط و معاشرت با انسان های بی دین و بی اعتقاد به طور غیر مستقیم در ناهنجاری فرار دختران از خانه مؤثر بوده و چه بسا به طور مستقیم نیز موجب این امر گردیده است.

ریشه کن کردن مظاهر و اسباب فساد و فحشا از خانه ها؛ چه بسا با وجود یک ماهواره یا عدم کنترل استفاده فرزندانمان از کامپیوتر و دیدن سی دی های نامشروع و مبتذل زمینه فرار و خانه گریزی آنان را فراهم نماییم. زیرا با وجود این وسایل در خانه، به طور ناخواسته به تبلیغ و اشاعه فرهنگ بی بند و باری و فحشا، آزادی و هرزگی دامن می زنیم.

آسیبهای اجتماعی از جمله، فرار همچون امراض و ویروسهای هستند كه موجب ایجاد فضای مسموم در جامعه می شوند و می توانند ضمن لكه دار نمودن عفت عمومی و شكستن حریمهای اخلاقی ، بهداشت روحی و روانی اعضای جامعه را تهدید نموده و آسیب جدی بر سلامت جامعه وارد نمایند

ایجاد امنیت و آرامش روحی و روانی در خانه، و کنار گذاشتن مشاجرات و دعواهای زناشویی و حاکم شدن مهر و محبت در خانه. چه بسیار مشاهده شده که فرزندان به خاطر عدم مهر و محبت و دلگرمی در خانواده و به دلیل اینکه احساس امنیت و آرامش نداشته اند، از خانه فراری شده اند.

فرار کردن مشکلی را حل نمی کند و اغلب نوجوانان پس از فرارمی فهمند که امنیت خیابان به هیچ وجه بیشتر از امنیت خانه نیست. فرار دختران از خانه اغلب با انگیزه كسب استقلال و آزادی روابط در خارج از خانه می باشد. این بدین معناست كه جامعه میزان نظارتهای اجتماعی، دولتی و مردمی را كاهش داده و آزادی بی قید روابط زنان و مردان را افزایش داده است .در حالی كه این حد افراطی از آزادی مقبول بسیاری از خانواده ها نیست. آنها به دلیل همین فضای نامناسب جامعه مجبور می شوند رفتار و ارتباطات اجتماعی دختران خود را محدود كنند و این محدودیت و كنترل دختران را با عقده های روحی –روانی مواجه می نماید و آنان احساس خواهند كرد كه خانواده آنها را درك نمی كند، در صورتی كه به عكس خانواده به دلیل آینده نگری و مصلحت اندیشی فرزند می كوشد دختر را از حیطه خطردور سازد.در نتیجه برخی دختران دلسوزی والدین را به معنای سلب آزادی تعبیر می كنند و اقدام به فرار از خانه می نمایند.به این ترتیب پس از فرار برای آرام کردن ذهن خود شروع به مصرف موادمخدر می کنند. بعد از مدتی این مصرف گاه به گاه به اعتیاد تبدیل می شود.پس از آن هم برای گذران زندگی مجبور به انجام اعمالی از گدایی گرفته تا فاحشگی و خرید و فروش موادمخدر می شوند. به خاطر همین فعالیت ها احتمال ابتلا به HIV، سوءتغذیه، بیماری های قلبی (به خصوص در معتادان موادمخدر تزریقی)، سایر بیماری هایی که از طریق رابطه جنسی منتقل می شود، می شوند.

فان پاتوق

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 / 2 / 1390برچسب:زندگي,عشق,روانشناسي,ورزشي,تست, :: 12:27 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

تيم منچستريونايتد با تساوي مقابل بلكبرن براي نوزدهمين بار قهرمان ليگ انگليس شد و پر افتخارترين تيم تاريخ ليگ برتر انگليس لقب گرفت. بعد از منچستر تيم ليورپول با 18 قهرماني در رده دوم قرار دارد. منچستر 7خرداد در فينال ليگ قهرمانان اروپا به ديدار تيم بارسلونا خواهد رفت تا قهرماني ديگري را براي خود رقم بزند¤

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 24 / 2 / 1390برچسب:ورزشي,منچستر قهرمان, :: 7:9 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

 
هنگامی كه فرد انگشت خود را بر دكمه فشار می دهد، یك پمپ هوا یك كمیسه هوا را در اطراف تیوبی اطراف انگشت باد می‌كند. یك سنسور فشار هنگامی كه میزان فشار را مناسب ارزیابی كرد، پمپ را متوقف كرده و فرد می‌تواند وضعیت خود را از طریق نرم‌افزار كامپیوتری بررسی كند.

با ابتكار محققان، امكان اندازه گیری و كنترل فشار خون به وسیله ماوس كامپیوتر فراهم شد.

به گزارش ایسنا،‌ پس از فشار دكمه،‌ دستگاه، اطلاعات را برای تحلیل به كامپیوتر فرستاده یا به طور خودكار برای پزشك فرد ایمیل می‌كند.

ماوس ام.دی شركت Calhealth یك یو.اس.بی ماوس نوری به مراه یك دستگاه فشارخون است.

هنگامی كه فرد انگشت خود را بر دكمه فشار می دهد، یك پمپ هوا یك كمیسه هوا را در اطراف تیوبی اطراف انگشت باد می‌كند. یك سنسور فشار هنگامی كه میزان فشار را مناسب ارزیابی كرد، پمپ را متوقف كرده و فرد می‌تواند وضعیت خود را از طریق نرم‌افزار كامپیوتری بررسی كند.

برای خروج هوای ایربگ نیز یك دریچه تعبیه شده كه پس از هر بار آزمایش هوا را خارج می‌كند.

این درحالی‌است‌كه هنوز در مورد صحت دستگاه‌های انگشتی تردیدهایی وجود دارد.

انجمن قلب آمریكا استفاده از دستگاه‌های دستبند مانند كه دور بازو قرار می‌گیرد را توصیه می‌كند چرا كه پاسخ‌های سایر انواع مانیتورینگ آنچنان مورد اطمینان نیستند.
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 23 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 3:22 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

 

۹۸۳۰۰۰۳۰+

مشترک گرامی بخش اس ام اس شما فعال است

لطفا خسیس نباشید و به دوستان خود اس ام اس بزنید !

( ایرانسل )
 
 
 

LLLLLLLΓ\
‘-o—-o–’

این اتوبوس فقط خوشکلاروسوار میکنه بیزحمت بروکنار !

 

 


سلام ، واست کارت شارژ خریدم ، زحمت خراشیدنش با خودت!

|||||||||||||||||||||||||

 

یه سیب زمینی شوهرش میمیره  بند نمیندازه میشه کیوی !!

بخند بچه !

 

غضنفر اینا از قرنها پیش با فناوری نانو آشنا بودند !

نانو خیار ، نانو گوجه ، نانو رب ، نانو هندوانه

نانو خربزه ، نانو ماست ، نانو آبدوغ ، نانو بادمجان !

و همچنان پیشرفت ادامه دارد !

 

حیف نون بعد از دعوا و جر و بحث با خانمش:

اگه بخاطر یارانه ها نبود تا الان میکشتمت !

 

آرزوی ریاضی:

عرض سلام+طول عمر +ارتفاع سلامتی

برای مساحت وجود نازنینت !

 

فقط ایرانی ها هستند که مهمون دعوت می کنن

و بعد از اینکه مهموناشون رفتن میگن :آخِیش !!!

 

هیچوقت حرفایی رو که مردم موقع عصبانیت بهت می زنن فراموش نکن

چون حقیقته !!

 

معلم: ۱۰ تا سیب داریم من ۹ تاشو میخورم، چند تا سیب میمونه؟
بچه: همون یکی رو هم وردار بخور بدبخت سیب نخورده !

 

امسال سال عجیبیه :
۲ رقم آخر سال تولدت رو ، با سن خودت جمع کن ، میشه ۹۰ !
این جریان عجیب هر ۸۲۳ سال یک بار اتفاق میافته !

 

یه سوال دارم
این عربها “چ” ندارن، چه طوری عطسه می‌کنن!؟

 


قبض آب غضنفر زیاد میاد
به بچه هاش میگه ، فردا که رفتم پرینت آب رو گرفتم
معلوم میشه کی هی میره دستشویی !!

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 23 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 2:56 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

تيم فوتبال استقلال با حضور 85 هزار نفري هوادارانش در ديدار مقابل النصر عربستان رکورد تماشاگران در مرحله گروهي را شکست.

به نقل از سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا، با پايان مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و انجام 96 بازي در گروه‌هاي 8 گانه در مجموع 995 هزار و 133 نفر اين ديدارها را از نزديک تماشا کردند که تيم  فوتبال استقلال تهران با کشاندن بيش از 85 هزار هوادار در ديدار مقابل النصر عربستان به ورزشگاه آزادي در آخرين مسابقه‌اش از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، رکورد تماشاگران مرحله گروهي را شکست و ارتقا داد.

 استقلال در اين ديدار با نتيجه 2 بر يک مقابل حريف عربستاني خود به پيروزي رسيد، اما با توجه به بازي رودر روي 2 تيم و تفاضل گل کمتر نماينده کشورمان نتوانست جواز حضور در مرحله حذفي را کسب کند تا وداعي تلخ با اين رقابت‌ها داشته باشد.

 پيش از اين، ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و بنيادکار با حضور 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي پرتماشاگرترين ديدار اين مسابقات بود.

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 23 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,مشاوره,روانشناسی,عاشق,زناشویی,sms,اس ام اس,نویسندگی, :: 2:7 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 23 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 12:39 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی



پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم



پدر: اما دختر مورد نظر من ، دختر بیل گیتس است



پسر: آهان اگر اینطور است ، قبول است



***************************

پدر به نزد بیل گیتس می رود و می گوید:



پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم



بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که
ازدواج کند




پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل بانک جهانی
است




بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است



************************

بالاخره پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود



پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم




مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم!



پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است!



مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد



***********************

و معامله به این ترتیب انجام می شود ................


و نتیجه ی اخلاقی........ کاملا مشخص!

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 23 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 11:3 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

ایکر کاسیاس، دروازه بان با تجربه باشگاه رئال مادرید روز پنجشنبه وب سایت رسمی و صفحه اش در فیس بوک را بازگشایی کرد. بعد از آن بود که سنگربان ماتادورها در جمع خبرنگاران قرار گرفت و از مسائل مختلف صحبت کرد:« باید به بارسلونا تبریک گفت.آنها کار خیلی سختی را به خوبی انجام دادند. از طرف خودم و رئال مادرید به آنها تبریک می گویم.نباید به دنبال هیچ گونه جنجالی بود. آنها زمانی که ما ما قهرمان جام حذفی شدیم، با ما محترمانه رفتار کردند و ما الان باید همین کار را بکنیم.برای افرادی که در بارسلونا می شناسم خوشحالم؛ رابطه من با همه آنها کاملا خوب است. درک می کنم که بعد از 4 دیدار اخیر ال کلاسیکو، جنجال هایی به وجود آمد ولی همه اینها فراموش خواهد شد و نباید بیش از این به این موضوع پرداخت».

کاسیاس بعد از آن از رابطه اش با بازیکنان بارسلونا بعد از اراتون ال کلاسیکو گفت:« آنها به خاطر قهرمانی ما در جام حذفی به من تبریک نگفتند ولی رابطه من با آنها کاملا خوب است. بعد از برگزاری 4 ال کلاسیکو در 20 روز کاملا منطقی است که فشار بیشتر شود، ولی همه چیز سر جای اولش بازخواهد گشت. »

دروازه بان رئال درمورد عملکرد تیمش در رقابتهای این فصل گفت:« در مورد عملکرد تیممان در رقابتهای این فصل، به خودمان 8 می دهم.فصل خیلی خیلی خوبی بود.اگر در پیش فصل به من می گفتند که رئال قهرمان جام حذفی خواهد شد،به نایب قهرمانی لالیگا و مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید، بدون آنکه لحظه ای درنگ کنم، زیر آن را امضا می کردم.ولی در این تیم همیشه ما بیشتر و بیشتر می خواهیم. ما پشت دربهای یک فینال اروپایی ماندیم ولی سال آینده انگیزه های بیشتری خواهیم داشت و با قدرت بیشتری به مبارزه ادامه خواهیم داد.»

کاسیاس در مورد قهرمانی تیمش در جام حذفی اسپانیا گفت:« با بالای سربردن جام قهرمانی، بار سنگینی از دوش ما برداشته شد. این نکته مثبت ماجرا بود. حقیقت این است که در این تیم، زمان برای صبوری وجود ندارد ولی ما تیم تازه ای داشتیم و توانستیم به یک جام برسیم. خیلی ناراحتیم که نتوانستیم روانه فینال ومبلی شویم ولی درکل از اوضاع راضی هستیم. »

دروازه بان رئال در پیش بینی نتیجه دیدار فینال ومبلی گفت:« من طرفدار فوتبالم؛ امیدوارم که فینال خوبی باشد و شاهد روحیه ورزشی در بازی باشیم و بتوانیم از بازی این دو تیم مهم لذت ببریم. طرفدار هیچ یک از دو تیم نیستم. در یک تیم دوستان زیادی دارم و از تیم دیگر شناخت دارم. ماهایی که فوتبال را دوست داریم، تنها می توانیم بگوئیم که از تماشای این بازی می توانیم لذت ببریم.»

کاپیتان تیم مادریدی بار دیگر به صورت رسمی به حمایت از مربی تیمش پرداخت:« کسی که مورینیو را نشناسد، ممکن است ایده اشتباهی از او داشته باشد؛ من هم ایده کاملا اشتباهی از او داشتم ولی الان که او را می شناسم و نه ماه در کنار او کار کرده ام، می توانم بگویم که جزئیاتی در او دیده ام که در فرد دیگری ندیده بودم. شاید او وجهه دیگری مقابل رسانه ها داشته باشد ولی شخصیت واقعیت مورینیو هیچ ربطی با آن شخصیت ندارد.من کاملا از او حمایت می کنم.»

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 23 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,روانشناسی,ورزشی,اخبار فناوری, :: 10:57 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

ازدواج اگر در چهارچوب درستی نباشد، به جای اینکه آرامش‌دهنده باشد آرامش را برهم می‌زند و یا به جای اینکه با کسی رابطه صمیمانه‌ای پیدا کنیم، ممکن است همیشه با او زندگی کنیم، اما کاملا تنها باشیم. بنابراین، باید در زمان انتخاب همسر چند تناسب کلیدی را در نظر بگیرید که در صورت وجود نداشتن هر کدام از آنها، ازدواجتان با خطر از بین رفتن رو به رو می شود.

تناسب خانوادگی
شما در بستر خانواده تان شکل می‌گیرید. چهارچوب هر خانواده هم با خانواده دیگر فرق می‌کند؛ یعنی هر خانواده بسته به زمینه فرهنگی و تربیتی‌ای که دارد در فرد تأثیر متفاوتی می‌گذارد. تا جایی که جان واتسون- پدر روان‌شناسی- می‌گوید: پنجاه نوزاد به من بدهید و بگویید چه شخصیت‌هایی لازم دارید؛ دانشمند، پلیس، قاضی، دزد و... چه می‌خواهید؟! من مطابق سفارش شما بیست سال بعد این افراد را تحویل می‌دهم. در واقع او می‌خواهد بگوید که تربیت، نقش بسیار پررنگ‌تری از زمینه‌های دیگر مثل ژنتیک دارد.

اما با وجود نقش مهمی که خانواده در شکل‌گیری شخصیت فرد ایفا می‌کند، این مسئله در ازدواج های امروزی خیلی وقت ها با فرضیه «من قرار است با خودش زندگی کنم، نه خانواده اش!» نادیده گرفته می‌شود. گاهی حتی دختر و پسر، همدیگر را خارج از بسته خانوادگی می‌بینند. مثلا در دانشگاه با هم آشنا می‌شوند، در حالی که نمی‌دانند طرف مقابلشان محصول چه خانواده‌ای است!

اما وقتی کسی می‌گوید که ما از نظر خانوادگی به‌هم می‌خوریم، آیا به طور خاص، بستر فرهنگی و شیوه‌های تربیتی رایج در خانواده را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده‌است؟ گاهی دو نفر با هم ازدواج می‌کنند و از نظر فرهنگی و خانوادگی به هم شبیه هستند، اما شیوه‌های تربیتی آنها متفاوت است!

مثلا در خانواده پسر، زن جایگاه و ارزشی ندارد. مادر پسر،سی سال است که زندگی کرده ولی هیچ‌چیز متعلق به او نیست و وظیفه‌ای جز بچه داری و پخت و پز و رُفت و روب نداشته است. پسری که نگاهش به زن این‌گونه شکل گرفته اگر با دختری ازدواج ‌کند که در ساختار خانواده‌اش مادر محور بوده و تعیین تکلیف می‌کرده است در زندگی به مشکل برمی خورند. پس این دو، تناسب خانوادگی ندارند هرچند از نظر سطح تحصیلات و وضعیت مالی شبیه و در یک طبقه باشند.

اعتقادات و باورها، جنس محکمی دارند و به خاطر هیچ‌کس نمی‌آیند و بروند. اگردونفر که با هم ازدواج می‌کنند، این تناسب را ندارند، باید بدانند که اعتقادات تغییری نمی‌کند مگر براساس شناخت. به‌عنوان مثال، دختری به حجاب اعتقاد ندارد. پسری با او ازدواج می‌کند و می‌گوید به خاطر من حجاب بگذار. ممکن است دختر بپذیرد ولی اعتقادی به آن ندارد

تناسب فرهنگی
عشقفرهنگ یعنی بایدها و نبایدهایی که تعیین تکلیف می‌کند. فرهنگ به ما می‌گوید چه چیزی درست است و چه چیزی غلط؟‌ چه کاری باید انجام شود و چه کاری نباید صورت گیرد؟ از آنجا که فرهنگ‌ها با هم متفاوت هستند، بایدها و نبایدهای آنها نیز فرق می‌کند. به‌عنوان مثال، بایدها و نبایدها در فرهنگ آذری‌ها بسیار متفاوت‌تر از بایدها و نبایدهای فرهنگ شمالی‌هاست؛ حتی گاهی نباید یکی، باید دیگری است.

انسان در فرهنگ خود به طور ناخودآگاه احاطه شده است. از صبح که بیدار می‌شویم این فرهنگ ماست که می‌گوید چطور بیدار شویم و با خانواده چگونه رفتار کنیم، چطور حرف بزنیم و چگونه غذا بخوریم و... هیچ‌کاری نیست که به فرهنگ ارتباط نداشته باشد. بنابراین، لازم است که دختر و پسر از نظر فرهنگ اجتماعی به یکدیگر نزدیک باشند. فاصله‌های فرهنگی زیاد، زندگی این دو را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

حال اگر 2 نفر همه خصوصیات‌شان با هم همخوانی داشته باشد ولی تناسب فرهنگی نداشته باشند چگونه برخورد کنند؟ اینجاست که باید از فرهنگ یکدیگر آگاه شوند و آن را بپذیرند؛ این مهم است؛ نه اینکه آن را مسخره کرده و بگویند چه بیخود! اگر این آگاهی و پذیرش باشد، به گونه‌ای هم‌فرهنگ می‌شوند.

تناسب اعتقادی
اعتقادات و باورها، جنس محکمی دارند و به خاطر هیچ‌کس نمی‌آیند و بروند. اگردونفر که با هم ازدواج می‌کنند، این تناسب را ندارند، باید بدانند که اعتقادات تغییری نمی‌کند مگر براساس شناخت. به‌عنوان مثال، دختری به حجاب اعتقاد ندارد. پسری با او ازدواج می‌کند و می‌گوید به خاطر من حجاب بگذار. ممکن است دختر بپذیرد ولی اعتقادی به آن ندارد.
 
حجابی که به خاطر پسر می‌آید، روزی که دختر خاطر پسر را نخواهد و کوچک‌ترین اختلافی پیش آید، برداشته می‌شود. عمل به دستورات دینی بدون پشتوانه اعتقاد فردی تقریبا غیرممکن است. اگر فردی بی‌اعتقاد است، باید ابتدا با مطالعه و تحقیق به اعتقاد محکمی برسد، نه اینکه به خاطر دیگری اعتقاد ظاهری پیدا کند.

طبقه اقتصادی- اجتماعی به انسان‌ها یک نگرش، رفتار و بینش به زندگی می‌دهد. بنابراین وقتی دونفر از دوطبقه اقتصادی- اجتماعی متفاوت ازدواج کنند، از نظر نوع نگاه به زندگی خیلی با هم فرق دارند و نگرش آنها به زندگی خیلی متفاوت است؛ به همین دلیل دچار مشکلات بسیار می‌شوند

تناسب اقتصادی- اجتماعی
تناسب اقتصادیطبقه اقتصادی- اجتماعی، یک نوع نگرش به زندگی ایجاد می‌کند. وقتی دونفر از لحاظ طبقه اقتصادی- اجتماعی با هم فاصله زیادی دارند، نگرش به زندگی و رفتارشان با هم متفاوت است.
 
گاهی آدم‌هایی متعلق به طبقه اقتصادی- اجتماعی بالا نیستند ولی با فعالیت‌های اقتصادی- اجتماعی به این طبقه می‌رسند و صاحب خانه، ماشین و... می‌شوند. اما مردم در یک برخورد یا یک نگاه به آنها می‌گویند تازه به دوران رسیده! و این، نوع رفتار و نگرش آنهاست که مردم را متوجه این موضوع می‌کند.

طبقه اقتصادی- اجتماعی به انسان‌ها یک نگرش، رفتار و بینش به زندگی می‌دهد. بنابراین وقتی دونفر از دوطبقه اقتصادی- اجتماعی متفاوت ازدواج کنند، از نظر نوع نگاه به زندگی خیلی با هم فرق دارند و نگرش آنها به زندگی خیلی متفاوت است؛ به همین دلیل دچار مشکلات بسیار می‌شوند.

تناسب شخصیتی
هر انسانی شخصیت ویژه خود را دارد. اگر دو نفر که ازدواج می‌کنند، تفاوت‌های شخصیتی زیادی داشته باشند در رابطه خود دچار مشکلات زیادی می‌شوند. فرض کنید فردی از نظر شخصیتی برون‌گراست و راحت ابراز احساسات و عواطف می‌کند و بیشتر دوست دارد در جمع باشد؛ این فرد با کسی ازدواج می‌کند که انسانی درون‌گراست و ابراز احساسات برایش سخت است، حضور در جمع برایش خوشایند نیست و ارتباط برقرار کردن با افراد برایش دشوار است.

این دو در طولانی‌مدت دچار مشکل می‌شوند؛با هم هستند ولی احساس تنهایی می‌کنند. جالب اینجاست که در ابتدا به خاطر خصوصیات متضادی که دارند، خیلی جذب همدیگر می‌شوند ولی به تدریج از هم فاصله می‌گیرند چون با هم تناسب ندارند و نمی‌توانند نیازهای همدیگر را برآورده کنند.

تناسب تحصیلی
این تناسب هم نقش مؤثری دارد. اما چون تحصیلات اکتسابی است (یعنی اگر امروز نیست فردا می‌تواند باشد)، جزء مسائلی است که می‌گوییم اگر همه شرایط را دارند و بالقوه می‌توانند ادامه تحصیل دهند، در این ازدواج مشکلی پیش نمی‌آید.

اگر دختر فوق‌لیسانس و پسر لیسانس است، اشکالی ندارد ولی اصولا بهتر است که هر دو هم‌سطح باشند. گاهی دو نفر از مقطع لیسانس با هم آشنا می‌شوند و ازدواج می‌کنند. پسر دکترا می‌گیرد ولی دختر در همان مقطع مانده است. کم‌کم از هم فاصله می‌گیرند و فضای فکری آنها بسیار متفاوت می‌شود. این تغییر در جایگاه ها می تواند زنگ خطری برای زندگی آنها باشد!

رضایت والدین
این جا دیگر بحثی از تناسب های شما و همسرتان نیست و ماجرا مربوط به تناسب عروس و داماد با خانواده ها می شود!  از آنجا که عدم رضایت والدین تا سال‌های بسیار طولانی و حتی تا آخر زندگی تأثیر خود را دارد، خوب است که دو نفری که می‌خواهند ازدواج کنند، حتما خانواده‌هایشان راضی باشند و اگر نیستند باید آنها را متقاعد کرد.
 
باید دلایل مخالفت را دانست چرا که اغلب تجربه آنها باعث می‌شود که دلایل درستی را مطرح کنند و نباید عدم رضایت را سرسری گرفت و باز هم اگر برخلاف همه تلاش‌ها راضی نشدند، بهتر است تا گرفتن رضایت صبر کنند یا به ازدواج دیگری فکرکنند.
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 23 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 1:28 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

گروهی از دانشمندان ایتالیایی با استفاده از فیبر نوری موفق شدند سریعترین اینترنت دنیا با سرعت 448 گیگابیت بر ثانیه را ایجاد کنند.
محققان "مدرسه عالی سنت آنا" در پیزا با همکاری شرکت "اریکسون" و کنسرسیوم ملی بین دانشگاهی برای مخابرات (CNIT) موفق شدند به اینترنت با سرعت 448 گیگابیت برثانیه دست یابند.

این سریعترین اینترنت دنیا در مدت تنها یک ثانیه قادر است یک حجم اطلاعات برابر با 20 فیلم با کیفیت بالا، 500 فیلم با کیفیت استاندارد، 7 میلیون تماس تلفنی تصویری و 100 میلیون تماس تلفنی استاندارد را جابجا کند.

این اولین سیستم در دنیا است که بر روی دو حمل کننده نوری که وارد یک شبکه از فیبرهای نوری تجاری شده اند توانسته است با سرعت 448 گیگابیت بر ثانیه عمل کند.

براساس گزارش کورییره دلا سرا، اینترنت با این سرعت معادل 22 هزار و 500 اتصال ADSL با سرعت 20 مگابیت برثانیه است.

این محققان در این خصوص اظهار داشتند: "ما با بهره گیری از این فناوری رکورد قبلی سرعت زیرساختهای تجاری را که برابر با 100 گیگابیت برثانیه بود بیش از چهار برابر کردیم."

به نقل از "خبرگزاری مهر"

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 22 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,روانشناسی,ورزشی,اخبار فناوری, :: 2:51 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

با تساوي 1-1 بارسا مقابل لوانته، قهرماني اين تيم در لاليگا در فاصله 2 هفته مانده به پايان رقابت ها قطعي شد. بازيکنان اين تيم هر کدام بعد از اين ديدار احساس شان را از اين قهرماني ابراز کردند.

  کارلس پویول

این قهرمانی بسیار مهم بود و حالا می توانیم استراحت کنیم و برای فینال ومبلی آمده شویم.

سیدو کیتا

این روز بسیار مهمی برای هواداران بارسلوناست. حالا ما فینال لیگ قهرمانان را در پیش داریم که برای این باشگاه بسیار مهم است. من این قهرمانی را به خانواده ام و همین طور همه طرفداران بارسلونا تقدیم می کنم.

 

مسی

ما با رقیب قدرتمندی مانند رئال روبرو بودیم و سخت کار کردیم. حالا وقت جشن گرفتن این قهرمانی است.

 

ماسچرانو

این قهرمانی نشان می دهد این تیم چقدر تشنه پیروزی است.

 

والدس

ما تا جایی که می توانستیم جنگیدیم و شایسته این قهرمانی بودیم. سال بسیار دشواری بود و هواداران این را به خوبی می دانند. ما حالا می توانیم هرچقدر دلمان می خواهد جشن بگیریم. این جام بسیار به سختی به دست آمد و حالا وقت جشن گرفتن است.

این قهرمانی از همه قهرمانی هایی که تاکنون به دست آوردیم، دشوار تر بود. رسانه ها هم کار را خیلی برای ما دشوار کردند و ما به خوبی توانستیم خودمان را از آنها دور نگه داریم. حالا می توانیم با هواداران مان در بارسلونا جشن بگیریم.

Barcelona Players

فونتاس

من خیلی خیلی خوشحالم. این خوشحالی متفاوت است زیرا این قهرمانی را در کنار تیم اصلی جشن می گیرم. بله، ما به این قهرمانی ایمان داشتیم. حالا باید همان طور که می دانیم، جشن بگیریم."

اینیستا

ما خیلی خوشحالیم. حالا می توانیم از بازی های باقی مانده لیگ لذت ببریم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و وقتی برای لذت بردن نداشتیم. برای قهرمانی در لیگ باید حداکثر توان تان را به کار بگیرید.

داوید ویا

حالا وقت جشن گرفتن است.

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 22 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,روانشناسی,ورزشی, :: 2:12 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

 

سر الکس فرگوسن، مربی منچستریونایتد پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل چلسی به تماشاگران تعظیم کرد.

فرگوسن در آستانه رسیدن به دوازدهمین قهرمانی خود با یونایتد است؛ عنوانی که برای اولین بار در سال 1993 آن را به دست آورد و آنها تنها یک امتیاز از دو دیدار باقی‌مانده با بلکبرن و بلکپول می‌خواهند.

 

یونایتد می‌تواند فصل را با دو جام به پایان ببرد، البته اگر بارسلونا را در فینال لیگ قهرمانان در 28 می ببرد.

فرگوسن درباره تعظیمی که به هواداران کرد گفت: «این نشانی از تشکر من از آنها بود. آنها در نهایت شکوه و وقار بودند، به ویژه در 10 یا 15 دقیقه پایانی دیدار.

آنها تماشاگرانی رویایی هستند.»

فرگوسن درباره بازی گفت: «به نظرم درخشان ظاهر شدیم. شروعی فوق‌العاده داشتیم و حقیقتا عالی کار کردیم.

نمایش تیمی ما خوب بود. هنگامی که توپ را روی گل آنها از دست دادیم، کمی عصبی شدیم اما طرفداران بسیار به ما کمک کردند.

ما به فرصت‌سازی ادامه دادیم و وین رونی می‌توانست امروز شش گل بزند.»

طرفداران هم از فرگوسن تشکر کردند. یونایتد در 18 دیدار لیگ برتر در اولدترافورد در این فصل 17 بازی را برده. آنها در آستانه گرفتن رکورد لیورپول و تبدیل شدن به پرافتخارترین تیم لیگ انگلیس هم هستند.

هنگامی که فرگوسن در سال 1986 به یونایتد پیوست آنها هفت قهرمانی داشتند و لیورپول 16 قهرمانی. فرگوسن وعده داده بود و گفته بود: «لیورپول را از روی تخت سلطنت به کنار می‌اندازیم.»

او حالا می‌گوید: «تبدیل شدن به موفق‌ترین تیم این کشور در زمینه قهرمانی رویایی است.

هنگامی که به این جا آمدم اگر چهار یا پنج سال می‌ماندم خوشحال می‌شدم. گذاشتن پایه‌های باشگاه طول کشید، اما هنگامی که اولین قهرمانی را کسب کردیم، در باز شد و ما بهتر شدیم و بهتر شدیم و بهتر شدیم.»

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 8:19 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

شاید هنوز هم هستند کسانی که باور نکنند این نقاشی های ساده و بازیگوشانه ای که کودکان شان می کشند، الزاماً بازی با خطوط و رنگ ها نیست. یا راهی برای آن که سرشان گرم شود و احیاناً والدین شان ذوق کنند و دایما  بچه ها را راهنمایی کنند که «مامان! اینو آبی کن، اونو قهوه ای!»

سال هاست که روان پزشکان بر اهمیت نقاشی آزادانه کودکان در آشکارسازی درونیات و ذهن شان تأکید کرده اند. این که اشکال و رنگ ها و ترکیب خطوط و دوایر در این نقاشی های به ظاهر ساده و سرسری نشانگان پیچیده ای هستند که می تواند میزان و منشأ آسیب های روانی اطفال را هم آشکار کند.

کودک نیازمند گفت وگو است اما چون تسلط کافی گفتاری و الفبایی ندارد، آگاهانه و به طور غیر مستقیم از طریق نقاشی، ویژگی های شخصیتی، ناکامی ها، فشارها و تمایلات درونی خود را آشکار می کند. در واقع نقاشی مانند خواب و رویا به او فرصت می دهد تا اطلاعات و اعمالی را که از دنیای بیرون کسب کرده از هم جدا و سپس آنها را دوباره تنظیم کند.

اشکال و رنگ ها و ترکیب خطوط و دوایر در این نقاشی های به ظاهر ساده و سرسری نشانگان پیچیده ای هستند که می تواند میزان و منشأ آسیب های روانی اطفال را هم آشکار کند.

هارلو معتقد است که نقاشی و بازی برای کودک وسیله اصلی سیاحت، خودآگاهی و به گذشته نگریستن است. نقاشی کودکان از سه چهار سالگی معنا پیدا می کند و می تواند هوش و عواطف و موقعیت و ارتباطات او را در زندگی نشان دهد. او در سنین 3 تا 6 سالگی بیشتر تحت تأثیر فشارهای درونی است، بنابراین علاقه وافری به استفاده از رنگ دارد و آن را بر شکل ظاهری ترجیح می دهد.
به تدریج که سنش بالاتر می رود، از وابستگی اش به رنگ کم شده و به شکل ها علاقه افزون تری نشان می دهد. کودک برای استفاده از رنگ ها فقط تحت تأثیر احساسات و عواطف خود قرار دارد و مثلاً ممکن است چمن را بنفش بکشد، چون هم می خواهد چمن را نشان دهد و هم از رنگ بنفش خوشش می آید.

والدین و مربیان نباید اصرار داشته باشند تا نگرش کودک را در برابر رنگ با واقعیات منطبق کنند و بگذارند هر چه دوست دارد بکشد. کوچک ترها بیشتر قرمز و نارنجی و صورت را می پسندند و در کل به رنگ های زنده تر گرایش بیشتری دارند؛ اما بزرگ تر که می شوند رنگ های گروه آبی، گرم و تند استفاده می کنند و فقط کودکانی که در خانه تحت نظارت شدید هستند، رنگ های سرد را انتخاب می کنند که علت اصلی آن به مشکلات عاطفی و روانی باز می گردد.
 
فقدان رنگ در تمام یا قسمتی از نقاشی نشانگر خلأ عاطفی و گاهی دلیل بر گرایش های ضداجتماعی است. کودکان «سازگار»، در نقاشی های شان به طور متوسط از پنج رنگ مختلف استفاده می کنند و کودکان گوشه گیر یا آنها که ارتباط با دنیای خارج را دوست ندارند، از یک یا دو رنگ بیشتر بهره نمی برند.

موضوعاتی که در نقاشی کودکان بیشتر دیده می شوند، آدم، خانه، درخت، خورشید، ماه، حیوانات و خانواده است. تمام جزئیات رفتاری و این که چه می کشند (یا نمی کشند) و با چه رنگ و اندازه ای، همه شان تعابیری دارد که به فهم بیشتر از کودک کمک می کند. عده ای عقیده دارند که نقاشی آدمک، خانواده و درخت، سه تست روان شناسی مفصل و معتبر برای اطفال محسوب می شود.

شکل آدمی که کودک می کشد، پیش از هر چیز شکل خود یا درکی که از بدن و تمایلاتش دارد را بیان می کند و حتی گودیناف، نقاشی آدمک کامل و درست را نشانه پختگی فکری کودکان می داند. جزییات فراوانی در تحلیل نقاشی آدمک هست که شاید در مطلب مجزایی در باره آن بنویسم. در باره سه جزء درخت (ریشه، ساقه و برگ) و چگونگی کشیدن آنها نیز جزییات فراوانی مطرح است که هر کدام نشانه ای از درونیات کودک است.
ماژیک

نقاش خانه و خانواده از همه مهم تر است. خورشید نماد مادر یا زندگی است و خانه نماد پدر. البته عده ای از روان شناسان اطفال، خورشید را نماد پدر یا به طور کلی والدین می دانند. اگر خورشید پشت ابر تیره یا کوه باشد یا کم رنگ باشد، یعنی والدین وجودشان گرم و پر مهر نیست و اگر خورشید را قرمز پررنگ یا سیاه بکشند به معنای ترسی شدید از پدر (یا گاهی مادر) است.
 
ماه بیشتر نشانه نیستی است و بسیاری از کودکان آن را در نقاشی هایی که از قبر و قبرستان می کشند به کار می گیرند. چراغ یعنی عشق و محبت در زندگی و اگر آن را خاموش بکشد، نشانه ای از مرگ مادر است. رودخانه جریان زندگی است و دودکش نماد عاطفه در خانواده. اگر خانه سقف نداشت یعنی پدر نقش حمایت کننده را در خانه ندارد و پنجره و رنگ آن نماد ارتباط ذهنی کودک با جهان خارج است.

در ورودی خانه نماد رفت و آمدهای خانوادگی است و اگر کوچک باشد یعنی خانواده کم رفت و آمد است و بالعکس. خانه بدون در ورودی در پنج تا هشت سالگی نشانه خجالتی بودن و وابستگی شدید به مادر است و بعد از هشت سالگی نشانگر احساس خود کوچک بینی و تنهایی است و در نوجوانی شرم حیای زیاده از حد و احساسات گرایی رقیق و سطحی را نشان می دهد. مدت زمانی که برای ترسیم هر یک از اشخاص  اجزای نقاشی صرف می کند و دقتی که در مورد جزئیات به کار بسته می شود نیز دارای اهمیتی است.
 
یا تمایل و حساسیتی که در بازگشت به بخش معینی از نقاشی خود نشان می دهد. همچنین این نکته که نقاشی در چه قسمتی از کاغذ و با چه شخصی آغاز شده است. ناحیه پایین صفحه، ناحیه غرایز بنیادی است و کودکان خسته و روان آزرده و افسرده بیشتر به این بخش گرایش دارند. بالای صفحه مطلوب و آرمان گراها و رؤیاپردازهاست و ناحیه ای برای گسترش تخیلات.

چپ جایگاه گذشته است و در راست صفحه، آینده نقاشی می شود. اگر کودک خود را پایین تر یا کوچک تر از دیگران بکشد، نشانه اضطراب گناه کاری است و چه بسا تا حدی افراطی باشد که اصلاً خودش را از نقاشی حذف کند... جزییات و شرح زیاد است و به پایین ستون نزدیک شده ایم!...
 
حرف آخر این که کودک بهتر از هر کسی می داند قصد بیان چه چیزی را داشته. یادتان باشد که همواره پس از تمجید نقاشی اش از او بخواهید که نقاشی اش را برای تان تعریف کند. و البته فراموش نکنید که کودک تان درجزیره یا سیاره خودش نشسته، روی نوک بالاترین درخت و بی اعتنا به همه کسانی که دور و برش هستند. پس لطفاً در حال نقاشی مزاحمش نشوید و بگذارید کارش را بکند!
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 8:10 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

1شوهرهایی که تعصب بی جا را با غیرت اشتباه گرفته اند.
خانمش را چون یکی شی می پندارد. به نام دوستی و عشق، او را  با توهمات خود زندانی کرده و قوانین ممنوعیت را برای همسر خود وضع می کند. مثلا: جواب دادن به تلفن ممنوع؛ رفتن به خانه پدر و مادر ممنوع؛ سرزدن به دوستان ممنوع؛ درس خواندن و دانشگاه رفتن ممنوع؛ داشتن شغل ممنوع؛ اردو و مسافرت ممنوع؛ استفاده از رایانه و اینترنت ممنوع؛ خندیدن با صدای بلند در محیط خانواده و محارم ممنوع؛ تعریف و توضیح در مورد آقایان ممنوع؛ رفتن کنار پنجره ممنوع؛ نامه نوشتن ممنوع؛ بیرون رفتن از منزل ممنوع .


2 – شوهرهای سلطه جو، زورگو و کنترل کننده؟!
 چنین شوهرانی حق انتخاب را به کلی از همسرشان می گیرند و این حق انتخاب را فقط برای خود به رسمیت می شناسند. از تصمیم های مهم و کلی تا جزئی ترین مسائل باید زیر نظر آنها و به فرمان آنها باشد. به عنوان مثال بعضی از اعمال و مستبدانه این آقایان عبارتست از:
تصمیم در انتخاب محل زندگی به تنهایی؛ تصمیم گیری در مورد فرزند داشتن؛ تصمیم در مورد رفت و آمد و میهمانی رفتن، تصمیم در ارتباط یا  قطع رابطه با بعضی از فامیل یا دوستان از روی دل خودشون؛ تصمیم گیری در مورد شغل خانم، تصمیم گیری در مورد رشته تحصیلی و محل تحصیل همسرشان بدون توجه به نظر او؛ انتخاب رنگ پرده ؛ انتخاب نوع مبل؛ انتخاب رنگ و نوع فرش؛ انتخاب ظروف و لوازم منزل، در اختیار گرفتن و  به نام زدن سند شش دانگ ریموت تلویزیون و ویدئو، انتخاب و تماشای برنامه های دلپسند خود از تلویزیون بدون توجه به خانواده و همسرشان؛ انتخاب نوع و رنگ لباس داخل منزل خانمشان؛ دستور به خانمشان در مورد چگونه فکر کردن، چگونه حرف زدن، چگونه احساس کردن و چگونه رفتار کردن. ( خانواده سخت گیر در تربیت)

3 – شوهران بی مسئولیت؟!
این شوهران فراموش کرده اند که مراحل نوزادی، نوباوگی، کودکی و نوجوانی را پشت سر گذاشته و فرد بالغی شده اند و ازدواج کرده اند. خانواده تشکیل داده اند و صاحب فرزند شده اند. لذا در تصمیم گیری ، اجرا، و پاسخگویی نسبت به وظایف و مسئولیت های منزل خود را عقب کشیده اند و چون حبابی خود را رها کرده اند.
 
هنوز در پی لذت طلبی انفرادی خود هستند. اینها برنامه ها و دل مشغولی های خود را بدون توجه به خانواده و همسرشان دنبال می کنند. بدون توجه به به مسئولیت هایی که باید بپذیرند و نیازهایی که خانواده به آنها دارد، به دنبال پارتی ها، تفریحات، مسافرتها، کوهنوردی، فوتبال، استراحت، خواب، تلویزیون و فیلم و سینما، موسیقی و دوستان و کارهای انفرادی مربوط به خود هستند.
 
آنها همیشه چون میهمانی بر سر سفره آمده منزلشان اگر وقت کنند حضور می یابند و رنجهایشان را به خانواده می ریزند و لذتهایشان را بیرون از خانواده تقسیم می کنند. این افراد گاهی تصور می کنند با دادن پول زیاد به خانواده می توانند، آنها را رها کنند. با یک پلی استشن ، با یک رایانه و اینترنت و ...، سعی می کنند همسر و فرزندان خود را به خودشان وابگذارند. و نسبت به مسئولیت در قبال همسر و تربیت فرزندان شانه خالی می کنند. (خانواده سهل گیر در تربیت)

4 – شوهران بی احساس و سخت کوش:
برای این شوهران زندگی یعنی کار، کار یعنی زندگی و اینها همه یعنی پول. این شوهران خلاء وجودی خود را فقط با پول و کار پر می کنند. به بهانه های مختلف مثل داشتن اقساط، تعویض منزل یا خودرو، فراهم آوردن رفاه ، تامین آینده زندگی، مسئولیت کاری ، و ...، اکثر اوقات خود را از صبح تا آخر شب و حتی تعطیلات، به دنبال کار و اضافه کاری و تجارت و مدیریت و ... هستند. گاهی بهانه های انسان دوستانه و خدمت به خلق را پیش می کشند و گاهی تعهدات کاری را دستاویز قرار می دهند. اینها از منزل ، همسر و فرزندان خود، ابتدا به صورت فیزیکی دور می شوند و کم کم از نظر احساسی و عاطفی و ذهنی فاصله می گیرند. این آقایان به همه مردم خدمت می رسانند و با آنها هستند به غیر از همسر و خانواده.

مردان دیگری را نیز می توان در این طبقه قرار داد. آنهایی که شاید این همه مشغله نداشته یا از محیط خانواده دور نیستند، ولی از نظر عاطفی ، احساسی و ذهنی فاصله زیادی از جو خانواده پیدا کرده اند. آنها هم احساسی ، همدلی ، همدردی با همسر را نیاموخته اند. حرف زدن برای آنها سخت تر از بلند کردن خودرو  توسط قویترین مردان است. برای پاسخ یک کلمه ای به یک سئوال ، خانمشان باید کلی به به آنها التماس کند، وقتی آنها یک جمله 3 کلمه ای به زبان می آورند، همسر آنها، به شدت ذوق زده شده و  آن روز را همه سال جشن می گیرند و سالگرد زبان گشایی آقا را غنیمت می شمارند.

اگر خانمشان با آنها صحت کند، در حال دیدن تلویزیون هستند، یا در حال تعمیر وسایل منزل می باشند، و حتی زحمت تغییر جهت نگاهشان را به طرف خانمشان ، نمی کشند. گوش شنیدن ندارند، و این کار هم برای آنها مثل شکافتن اتم و آزاد سازی انرژی هسته ای هست. ولی متاسفانه این انرژی آزاد کردن را حق خود نمی دانند تا این اتم را بشکافند و گوش شنوا برای حرفها و احساسات خانمشان داشته باشند. این مردان مهارت های گوش دادن، مهارتهای ارتباطی، مهارتهای هم حسی یاد نگرفته اند یا تمرین نکرده اند و یا انگیزه ای برای انجامش ندارند.

برای این آقایان، سخن محبت آمیز و عاشقانه، نوازش محبوبانه و نگاه دلبرانه به خانمشان، افسانه ای خیالی و بی فایده است. همسر این آقایان با حسرت به زوجهایی که در پارکی نشسته اند و در گوش هم نجوا می کنند می نگرند. یک تلفن از محل کار به خانم، یک دسته گل، یک نامه عاشقانه ، یک نوازش ، و یک همدلی و هم حسی به گاه نگرانی و بیماری؛  از آرزوهای هرگز برآورده نشده ، خانم این دسته از آقایان است.

5 – شوهران وابسته و غیر مستقل؟!
این آقایان به علت اینکه از بچگی تحت چتر حمایتی شدید پدر و مادر خود قرار داشته اند و همیشه والدینشان برای آنها تصمیم گرفته اند، وابسته ، ترسو و دمدمی مزاج و بچه صفت تربیت شده اند. آنها همین طور که بزرگ شده اند به جای اینکه روز به روز مستقل تر شوند، روز به روز وابسته تر شده اند. هنگام ازدواج نیز نمی خواهند در این وضعیت تغییری ایجاد کنند.
 
هنوز هم دستورات و تصمیم گیری های مهم زندگی زناشویی را از والدین خود اخذ می کنند. معمولا پدر و مادر این آقایان سخت گیر و مقرراتی هستند و شاید کمک مالی زیادی هم به زندگی اینها کرده باشند. مرزهای خانواده توسط این شوهران گسسته شده و مسائل محرمانه و خصوصی خانواده به راحتی به بیرون از خانواده منتقل می شود و افراد دیگر هم به خود اجازه می دهند در مسائل خانوادگی اینگونه شوهران دخالت کنند.

6 – شوهران کمالگرا و خسیس:
این آقایان شخصیت وسواسی دارند. معیارهای نانوشته ای در ذهن خود ترسیم می کنند و آن را وحی منزل و تخلف ناپذیر تصور می کنند. به جزئیات زندگی زیاد کار دارند و گیر می دهند. برای هر چیز کوچکی در خانواده نظر می دهند. همیشه ترس از آینده دارند، اعتماد به نفس پائین ، و ایده آلی خواهی از مشخصات دیگر اینهاست. با خسیس بودن و پس انداز افراطی سعی در آرامش خاطر خود دارند.
 
همواره امروز را فدای فردا می کنند. و فردای آنها که باعث نگرانیشان بود، هرگز نمی آید. حسرت تفریح ، مسافرت ، لباس نو، میهمانی را به سادگی و با بهانه های مختلف، بر دل زن و بچه خود می گذارند. توقع زیادی از همسرشان دارند ، انتظار بی عیب و نقص بودن خانم خود را داشته و نقاط مثبت همسرشان را نمی بینند.
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 8:7 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

از جمله مهارت‌های لازم برای مصون‌ ماندن نوجوانان و جوانان در مقابل رفتارهای پرخطر نظیر موادمخدر و روان‌گردان‌ها، مهارت جرأتمندی و ابراز وجود است...

جرأتمندی مهارتی است كه به فرد اجازه می‌دهد تا بدون بهره‌گیری از هرگونه خشونت، پرخاشگری و تجاوز به حقوق دیگران، بتواند ضمن احترام به حقوق دیگران در قالبی بسیار معقول، آرام، آزادانه، با اعتماد به نفس كامل، نسبت به ابراز مستقیم و صادقانه افكار، احساسات، خواسته‌ها و ارزش‌های خود درباره یك موقعیت مبادرت کند و از حقوق خود دفاع کند. بدون اینكه به شأن فردی و اجتماعی‌اش لطمه‌ای وارد شود.

افراد جرأتمند:
1 . به آسانی می‌توانند آنچه درونشان است، صادقانه بیان کرده و ابراز عقیده کنند بدون اینكه آسیب و لطمه‌ای به روابط آنها با دیگران وارد شود.

2 . بدون هرگونه رودربایستی و تهدید از دیگران تقاضا می‌كنند تا رفتار نامطلوب‌شان را تغییر دهند.

3 . در صورتی كه دیگران از آنها تقاضا و درخواست غیرمنطقی از جمله مصرف سیگار، موادمخدر، روان‌گردان‌، الكل، روابط سوءجنسی و... داشته باشند، خود را ارزان نمی‌فروشند، بلكه با قاطعیت و صراحت جواب رد می‌دهند و توان «نه گفتن» آنها بالاست. به عبارتی نگران ناراحت شدن دیگران نیستند.

4 . به راحتی احساسات مثبت و منفی خود را ابراز می‌کنند و دغدغه‌ای در این خصوص ندارند، به گونه‌ای كه احساس گناه نمی‌كنند زیرا كاملا می‌دانند كه وظیفه آنها خوشنود نگه داشتن همه دوستان‌شان نیست.

5 . از توان كافی برای برقراری ارتباط و تعاملات اجتماعی برخوردار هستند.

6 . صریح هستند یعنی در مواقع لزوم دیدگاه خود را به صورت ساده، قابل فهم، مستقیم، مختصر و بدون هرگونه واسطه بیان می‌كنند.

7 . در صورت نیاز تصمیمات قبلی خود را تغییر می‌دهند به‌گونه‌ای كه اگر به تقاضای دوست‌شان قبلا پاسخ مثبت داده‌اند، اما امروز اگر مصلحت نباشد، به راحتی «نه» می‌گویند.

8 . نسبت به خود احساس خوبی دارند و برای خود احترام قایل‌اند.

9 . در موقعیت‌های مختلف روزانه تسلط كافی دارند. بر این اساس تصمیمات منطقی می‌گیرند.

10 . برای دیگران نیز احترام و ارزش قائل‌اند.

1 1 . به طور مستمر عملكرد خود را ارزیابی می‌كنند.

12 . در صورت عصبانیت، خشم خود را ابراز و دلیل آن را به طرف مقابل بیان می‌كنند.

13 . در صورت نیاز و ابهام از دیگران سوال می‌كنند.

14 . در زمان سخن گفتن با قدرت و صلابت صحبت می‌كنند.

برای دستیابی به مهارت جرأتمندی و ابراز وجود، ضرورت دارد والدین عزیز از دوران كودكی نكات لازم را به فرزندان خود آموزش دهند تا آنها بتوانند در ایام نوجوانی با تسلط بر این مهارت از آسیب‌پذیری مصون بمانند.
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 7:59 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

منچستريونايتد با پيروزي مقابل چلسي در آستانه قهرماني ليگ برتر انگليس قرار گرفتند.
  در ادامه اين هفته از مسابقات ليگ برتر انگليس ديدار حساس تيم‌هاي منچستر يونايتد و چلسي در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که در پايان شياطين سرخ موفق شدند با نتيجه 2 بر يک به برتري برسند تا در آستانه قهرماني رقابت‌هاي ليگ برتر قرار بگيرند.
 خاوير هرناندز در ثانيه 36 و نمانيا ويديچ در دقيقه 23 براي منچستر و فرانک لمپارد در دقيقه 69 براي چلسي گل زدند.
 شاگردان فرگوسن در شرايطي که در 2 هفته پاياني حتي يک امتياز هم کسب کنند قهرمان ليگ برتر خواهند شد.

خوشحالي زايدالوصف فرگوسن در پايان بازي مشخص کرد که قهرماني منچستر مسجل شده است

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 10:29 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

فرانک لمپارد پس از نوري شاهين مي تواند دومين خريد زودهنگام قوهاي سپيد شناخته شود.
کهکشاني‌ها علاقمند به خدمت گرفتن هافبک چلسي هستند و براي به خدمت گرفتن او حاضرند تا کاکا را به لندني‌ها واگذار کنند.

 رئال مادريد در فصل جاري ليگا به احتمال فراوان نمي‌تواند به قهرماني‌هاي پي در پي بارسا پايان بدهد و از همين رو در نظر دارد، با تقويت بازيکنانش سال آينده را قدرتمندانه تر آغاز کند. قوهاي سپيد پس از نوري شاهين، مهاجم بوروسيادورتموند به فرانک لمپارد فکر مي کنند. اين بازيکن انگليسي در مادريد مي تواند زير نظر مربي سال هاي پيش خود کار کند. آقاي خاص مي تواند با جابه‌جايي لمپارد و کاکا به خواسته اش نيز دست پيدا کند.

 اين مربي پرتغالي در دوران حضورش در اينتر همواره براي به خدمت گرفتن لمپارد علاقمند نشان مي داد ولي در نهايت نتوانست او را به ميلان ببرد. روزنامه انگليسي "ميرر" از تلاش دوباره مورينيو نوشت. بر اين اساس مادريدي‌ها با واگذاري کاکا به چلسي مي توانند، بخشي از 45 ميليون يوروي احتمالي مورد درخواست چلسي را کاهش دهند. اگر چه ماندن بازيکن 32 ساله لندني ها در استمفورد بريج قطعي به نظر مي رسد، ولي شايد لندني ها با واگذاري او بتوانند هزينه هاي جاري شان را کاهش دهند. لمپارد از جمله بازيکنان چلسي است که دستمزد بالايي را دريافت مي کند. فروش او مي تواند بازيکن جديدي را به لندن روانه کند بدون آن که بر دستمزد پرداختي چلسي افزوده شود.

 

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 6:55 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

دست دادن محكم:
فردی كه دستش را دراز كرده و سپس دستانش را به طریقی می چرخاند كه دستش بالا و كف دستش پایین قرار می گیرد، سعی در توفق و برتری جویی دارد. این نوع دست دادن اغلب اوقات در موقعیت های سیاسی و دیپلماتیك كاربرد دارد.

دست دادن بسیار محكم:
نشانگر شور و اشتیاق و سلطه گری است. بی تردید میتوان فهمید چه كسی اینجا فرمان میدهد.

دست دادن شل:
فردی كه تنها انگشتان دستش را دراز میكند و یا دستهایش مانند ماهی شل است، می گوید: مایل نیستم به من دست بزنید، من صمیمیت را دوست ندارم. همچنین آن نشانه ضعف، انقیاد و مطیع و تسلیم بودن نیز میباشد. هر گاه آقایی در یك موقعیت كاری از این دست دادن استفاده میكند امكان دارد چنین برساند كه قصد دارد مخفیانه اعمال نفوذ در موقعیت نماید.

دست دادن با هر دو دست:
هرگاه از دست چپ برای در برگرفتن و پوشاندن دستهای فشرده شده استفاده گردد، دست دادن دستكش وار نامیده شده و راستی و صمیمیت زیاد را می رساند مانند یك در آغوش گرفتن كوچك و ظریف.

حركت انگشت:
ضربه آهسته، مضراب زدن و یا ریتم یكنواختی را با انگشتان نواختن، دلالت بر بی تابی و ناشكیبایی دارد. یك حركت نمادین گریز میباشد. انگشتان عمل راه رفتن را گرچه بدن بی حركت است انجام میدهند.

دستهای پنهان:
این ژست مرموز و آب زیر كاهانه است. فرد میگوید: مایل به گفتگو با شما نمیباشم. خصوصا در مورد دستهایی كه عمیقا در جیب ها فرو شده باشد جایی كه برای تماس و گرفتن دست و یا هر گونه رابطه صمیمانه وجود نخواهد داشت.

دستها به روی زانو:
وقتی كف دستها به طرف بالا باشد، شخص گشاده رو و پذیرا می باشد. وقتی كف دستها پایین باشد ممكن است پای فریبكاری و تعرض در میان باشد.

مناره كردن انگشتان:
هنگامی كه فردی انگشتان خود را به هم فشرده و چانه و دهان را روی سر انگشتان قرار میدهد نشانگر تفكر عمیق است. مانند زمانی كه شخص به امید شنیدن جواب می باشد. همچنین حایلی است برای محافظت كردن از قفسه سینه، پایین صورت و دهان.

مشت پوشیده شده با دست باز:
فرد در این حالت خشمگین است اما می كوشد كه آرام بماند. به اصطلاح خود را كنترل كند.اما مراقب این فرد باشید چون امكان دارد هر موضوع كوچكی منجر به آن گردد كه كنترلش را از دست بدهد.

پرتاب دست:
شخصی كه می خواهد عقایدش را به اجبار تحمیل كند ممكن است دستش را بطرف شنونده و جلو پرتاب كند. درحالت پرخاشگرانه خفیفتر تنها از انگشتان استفاده میگردد.

قلاب كردن دستها پشت سر:
این یك ژست متكبرانه میباشد. خصوصا زمانی كه فرد به عقب تكیه داده باشد. او میگوید: من آنقدر بر شما سلطه دارم كه نیاز به دفاع كردن از خودم ندارم.

بازی كردن با حلقه ازدواج:
این علامت عصبی بودن و نشانگر آن است كه مشكلی در ارتباط وجود دارد. خصوصا زمانی كه فرد همزمان در مورد همسرش در حال صحبت كردن میباشد.

تكان بیقرار دستها:
این تلاش بدن برای رهایی می باشد. هورمون آدرنالین در حال ترشح شدن است اما فرد نمی داند چگونه رهایی یابد. كلنجار رفتن با سر آستین پیراهن و یا جواهر آلات روی مچ به دیگران میگوید كه: شما احتیاج به توجه دارید. در كافه این عمل جایز و مناسب است اما در جلسات كاری منحرف كننده و موجب حواس پرتی میگردد.

دست زدن به كراوات:
این رفتار مردانه می گوید:می خواهم تاثیر خوبی از خودم بجا بگذارم. این روش اوست كه می خواهد به شما بفهماند شدیدا" در تلاش است تا خوشنودتان سازد.

دست كشیدن در میان موها:
وقتی افراد نمی دانند چه چیز باید بگویند اغلب اوقات دستشان را میان موها می كشند. ناظری كه قادر است زبان بدن را متوجه شود آگاه است كه فرد در مورد كاری كه می خواهد انجام دهد و یا چیزی كه میخواهد بگوید تردید دارد.
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه,شخصیت, :: 6:44 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

 
وقتی زندگی بر وفق مرادتان است امید داشتن کار سختی نیست. اما وقتی این روزگار مشکلاتی را بر سر راهتان قرار می‌دهد هم می‌توانید امیدوار باشید. خوشبختانه، امیدی که خداوند به ما ارزانی می‌کند بیش از یک احساس ساده است: امید واقعیت وجود خداوند در کنار شماست. این امید را می‌توانید در هر موقعیتی احساس کنید—حتی وقتی سلامتیتان به خطر می‌افتد، کارتان را از دست می‌دهید، همسرتان ترکتان می‌کند یا هر مشکل دیگری برایتان اتفاق می‌افتد. می‌خواهیم به شما نشان دهیم چطور می‌توانید همیشه امیدوار باشید.

بیهوده زندگی نکنید، مشتاق باشید.
اجازه ندهید موقعیت‌های سخت و پیچیده کاری کند که نتوانید از هر لحظه زندگیتام لذت ببرید. بدانید که حتی زمان‌هایی که زندگی سخت می‌شود، خیلی بیشتر از فقط تحمل کردن آن موقعیت از دستتان برمی‌آید. وقتی به یاد می‌آورید که زندگی نعمتی از جانب خداست، می‌توانید حتی در سخت‌ترین شرایط تا آخرین حد از زندگیتان لذت ببرید. از خدا بخواهید که کمکتان کند حضورش را حس کنید و وقتی او را نزدیک خود حس کردید از این احساس زیبا لذت ببرید. دعا کنید خداوند ذهنتان را آزاد کند تا افکار و احساسات مثبت پیدا کنید و بتوانید از زندگی حتی در شرایط سخت لذت ببرید.

اعتماد کنید.
وقتی اتفاقی در زندگیتان می‌افتد، با شکایت کردن نزد خداوند یا اعتراض به او واکنش ندهید. درعوض، به خدا اعتماد کنید و بدانید که او حتی در اتفاقات بد نیز خیر و صلاح شما را می‌خواهد. به یاد داشته باشید که خداوند کامل است، بنابراین از هر اشتباهی مبراست و هر تصمیمی که می‌گیرد در جهت نیک است. اگر اجازه داده است اتفاق بدی برای شما بیفتد، بدانید که حتماً دلیلی پشت آن است.

از مشکلاتتان درس بگیرید.
خداوند به شما اجازه می‌دهد موقعیت‌های سخت را تجربه کنید تا بتوانید یاد بگیرید عمیق‌تر به او عشق بورزید و اعتماد کنید، بالغ‌تر شوید و شخصیتتان محکم‌ترشود. به خاطر داشته باشید که خداوند بیشتر مشتاق روحانیت شماست تا خوشبختی موقتیتان زیراکه روحانیت به شما کمک می‌کند یاد بگیرید چه چیز به نفع شماست. از خدا بخواهید کمکتان کند همه چیز را از دیدگاه او بتوانید ببینید. اجازه بدهید مشکلاتتان به شما هر چه که خدا می‌خواهد را یاد بدهد. وقتی مشکلات برایتان اتفاق می‌افتد سعی کنید به آنچه که ببشتر اهمیت دارد—ارزش‌های معنوی—فکر کنید تا بتوانید در این فرایند قوی‌تر شوید.

درمقابل وسوسه گناه مقاومت کنید.
برای فرار کردن از درد و رنج موقعیت‌های سخت به کارهای گناه‌ آلود روی نیاورید. اینکار فقط درد و رنجتان را بیشتر می‌کند. درعوض، دعا کنید خداوند به شما قدرتی دهد تا دربرابر این وسوسه‌ ها مقاومت کنید.

وقتی دیگران نظاره ‌تان می‌کنند، آنها را به ایمان دعوت کنید.
وقتی درگیر موقعیت‌های سخت می‌شوید، دیگران نگاهتان می‌کنند تا ببینند چطور با این موقعیت‌ها برخورد می‌کنید. اگر با حفظ ایمان به این موقعیت‌ها واکنش دهید، آنها هم به سمت خداوند کشیده می‌شوند چراکه به آنها نشان می‌دهید ایمان واقعی در عمل چه شکلی دارد. پس به جای شکایت درمورد مشکلاتتان  یا به خطر انداختن ارزش‌هایتان، از خداوند بخواهید نور رحمتش را بر زندگیتان بیندازد و شخصیتتان را طوری نشان دهد که دیگران بفهمند رابطه با خداوند چه شکل و صورتی می‌تواند داشته باشد.

چیزی را بخواهید که خداوند برایتان می‌خواهد.
اشتباه نکنید، تصور نکنید اگر هر چه که از خدا می‌خواهید را به شما نمی‌دهد پس خداوند نگران و مراقب شما نیست. بدانید که خداوند آنقدر دوستتان دارد که هر چه لازم داشته باشید را به شما می‌دهد، حتی اگر آن چیزی نباشد که خودتان می‌خواهید.
 
به خاطر داشته باشید که به خاطر دیدگاه محدودی که درمقایسه با دیدگاه نامحدود خداوند، نسبت به زندگی دارید، گاهی چیزهایی طلب می‌کنید که به ظاهر خوب می‌رسد اما ممکن است به ضررتان باشد. به این واقعیت اعتماد کنید که خداوند می‌داند به چه نیاز دارید تا زندگی فوق‌العاده داشته باشید. از خدا بخواهید امیالتان را درجهت میل و خواسته خود قرار دهد.

بر ترستان غلبه کنید.
مهم نیست که در چه موقعیتی گیر کرده باشید، نباید بترسید چراکه خداوند همیشه با شما خواهد بود و همیشه خیر و صلاح شما را مد نظر خواهد داشت. هر زمان که ترس وارد زندگیتان شد، به خدا روی بیاورید و از او کمک بخواهید تا موقعیتتان را بهبود بخشد.

بهشت را در خاطر داشته باشید.
همه آنچه که پس از این دنیا در بهشت منتظر شماست را به یاد داشته باشید. بگذارید انتظار لذت‌هایی که در بهشت از آن شما خواهد بود، برای غلبه بر مشکلات زندگی به شما انگیزه و ایمان دهد. وقتی به بهشت فکر می‌کنید، ذهنتان را به آنچه که واقعاً اهمیت دارد متمرکز کنید و اجازه ندهید چیزی باعث شود نتوانید بیشترین بهره را از زندگی ببرید.

ناامید نشوید.
هر زمان که احساس کردید امیدتان را از دست می‌دهید، از خدا بخواهید امیدی تازه به شما بدهد تا بتوانید با ایمان کامل به مسیرتان ادامه دهید و با موقعیت‌های سخت زندگی برخورد کنید. مطمئن باشید که خداوند پاداش صبر و تحمل شما را خواهد داد. هر زمان که نیاز به امید بیشتر داشتید، روی او حساب کنید.
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه, :: 6:40 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

بودن درکنار افرادی شاد و مثبت واقعاً زیبا نیست؟ فوایدی که از بودن کنار افراد مثبت ‌اندیش عایدمان می‌شود کاملاً ملموس هستند. در زیر به شما نشان می‌دهیم که رفتار چطور بر سلامت ما تاثیر می‌گذارد.

کلینیک مایو در دهه شصت بر روی تعدادی بیمار تحقیقاتی انجام داد. این بیماران 30 سال مورد بررسی و تحقیق قرار گرفتند تا مشخص شود آیا داشتن رویکردی مثبت به زندگی تغییری ایجاد می‌کند یا خیر.

یافته ‌های این تحقیق بسیار جالب توجه هستند. کسانیکه بالاترین میزان خوش‌ بینی را دارند تا 20 درصد احتمال زنده‌ ماندنشان بالاتر بوده است. اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم، به ‌جز میزان کالری که روزانه مصرف می‌شود عوامل کمی هستند که با گذشت زمان چنین نتایجی در بر خواهند داشت.
 
تا دیروز با عقل سلیم جور درمی‌ آمد اما امروز با واقعیات علمی همراه شده است. افراد خوشبین شادتر هستند و کمتر دچار افسردگی می‌شوند. داشتن نگرش منفی می‌تواند با کاهش واکنش ایمنی بدن، بیماری های قلبی و سرطان در ارتباط باشد.

در زیر راه‌ هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کمک می‌کند خوشبینی را وارد زندگیتان کنید:

قدرشناسی را تمرین کنید.
هر روز صبح روزتان را با یک تشکر ویژه از خداوند برای همه نعمت‌ هایی که در زندگی به شما داده شروع کنید. قدرشناسی حس امید و شادکامی را وارد زندگیتان می‌کند.

این یک مشکل نیست، یک چالش است.
به سختی‌های زندگی دوباره فکر کنید و آنها را به شکل چالش‌هایی ببینید که باید از پس آن برآیید. وقتی با خوشبینی به زندگی نگاه کنید، هر مانعی را می‌توانید پشت سر بگذارید.

با افراد مثبت ‌اندیش نشست و برخاست کنید.
همه آدمها تحت تاثیر اطرافیانشان هستند. خوشبینی پدیده‌ای مسری است. درست مثل منفی ‌بافی. پس در انتخاب اطرافیانتان بیشتر دقت کنید.

شب‌ها دعای سپاسگذاری بخوانید.
وقتی می‌خواهید بخوابید به همه آن چیزهایی که شادتان می‌کند فکر کنید. حتی برای اتفاقات کوچکی که آن روز برایتان رخ داده شکرگذار خداوند و افرادی باشید که مسبب آن بوده‌ اند.

تحقیقات زیادی نشان می‌دهد که افراد خوشبین بیشتر با ویزیت دکتر، رژیم‌‌های پزشکی، رژیم‌ غذایی و ورزش سازگار می‌شوند. افراد خوش‌بین در صورت نیاز آزمایشات جسمی و واسیناسیون خود را به‌ موقع انجام می‌دهند.

خوش‌‌بین بودن یعنی به فرصت‌هایی که هر روز ممکن است در خود داشته باشید امید داشته باشید.

اما چطور می‌توانید اینطور باشید؟
دوستانی خوش‌بین و مثبت‌ اندیش پیدا کنید، آنهایی که همیشه نیمه پُر لیوان را می‌بینند. دوستانتان را ستون نگرش مثبت خود قرار دهید. درمورد ایجاد احساسات مثبت در رابطه با همسرتان گفتگو کنید. وقتی زندگی را شادتر ببینید، بدنتان هم سالم‌تر خواهد بود.
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه, :: 6:33 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی


ايکر کاسياس، دروازه بان رئال مادريد، با حضور در پيروزي 6-2 شب گذشته تيمش مقابل سويا، رکورد دار حضور در رقابت هاي لاليگا در بين بازيکنان فعال در اين ليگ شد.
 

 این ملی پوش اسپانیایی چهار صد و نوزدهمین بازی در لالیگا را شب گذشته انجام داد و به این ترتیب از سرخیو، هافبک کهنه کار لوانته پیشی گرفت.

 این بازیکن 29 ساله اولین بازی اش برای رئال را در سپتامبر 1999 در سن مامس مقابل بیلبائو انجام داد و از آن زمان در هر فصل به طور میانگین 25 بار برای کهکشانی ها به میدان رفت.

 کاسیاس همچنین رکورد بازی در 99 دیدار پیاپی را دارد که در فاصله هفته اول فصل 09-2008 تا هفته بیست و سوم فصل جاری است.

 او هنوز تا رسیدن به رکورد بیشترین بازی در لالیگا هنوز فاصله زیادی دارد. این رکورد در حال حاضر با 622 بازی در اختیار آندونی سوبی ساره تا، دروازه بان سابق و مدیر ورزشی فعلی بارسلوناست.

 

 

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه, :: 3:31 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

شب در اعماق سياهي ها

مه چو در هاله ي راز آيد

در شب مهتاب بگذر از دل مرداب ها

وندر آن آئينه ،عكس ماه تنها را ببين...

آرزوي من اينست در شبي پر از رؤيا

پيش ماه و تو باشم لحظه اي لب دريا...

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری,شعر,عاشانه, :: 3:8 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

"گراهام کلولی” مشاور ارشد شرکت امنیت نرم افزار "سوفوس” می گوید هر روز حملات سایبری جدیدی رخ می دهند و می توان روزانه در حدود ۹۰ هزار کد مخرب را در لابراتوارها ردیابی کرد، یعنی یک کد در هر ثانیه به گفته وی انگیزه اصلی برای همه این حملات پول است، هکرها رمز عبور ایمیل کاربران را می خواهند تا بتوانند هویت کاربران را ربوده و حساب بانکی آنها را خالی کنند.

رایجترین رمزهای عبور واژه هایی هستند که می توان آنها را درون واژه نامه یافت، از قبیل "رمز عبور”، ” رومیزی” و یا حتی نام باشگاه های فوتبال. کلولی این رمزهای عبور را بسیار بی ارزش و ناکارامد می داند زیرا به گفته وی هکرها معمولا حملات واژه نامه ای انجام می دهند و حساب ایمیل کاربران را با تمامی واژه های موجود در واژه نامه ها می سنجند تا زمانی که رمز عبور نهایی یافته شود.

هرگز از واژه های رایج و معمولی استفاده نکنید! کلولی برای پرهیز کردن از انتخاب چنین واژه هایی روشی ساده را توصیه می کند تا کاربران بتوانند از ایمن بودن رمزهای عبور خود اطمینان حاصل کرده و به راحتی آن را به یاد بیاورند اما نفوذ به آن برای هکرها دشوار باشد. از نظر وی بهترین رمز عبور برای یک کاربر "F&WL۲HH&E۴D” یا چیزی مشابه آن است.

شاید این رمز عبارتی به نظر بیاید که گیج کننده بوده و امکان به یاد سپردن آن وجود نداشته باشد اما کلولی می گوید این بهترین رمز عبور برای محافظت از حریم خصوصی کاربران در اینترنت است. این رمز عبور در واقع یک جمله است: "Fred And Wilma Like To Have Ham And Eggs For Dinner” ( فرد و ویلیام می خواهند برای شام گوشت و تخم مرغ بخورند) در صورتی که بخواهید می توانید از نسخه فارسی این جمله نیز به عنوان رمز عبور استفاده کنید.

کلولی معتقد است می توان برای هر وب سایت از رمز عبور متفاوتی استفاده کرد به این شکل هکرها نمی توانند به سادگی به رمزهای عبور کاربران دسترسی پیدا کنند و کاربر تنها کافی است یکی از رمزهای عبور خود را به خاطر بسپارد تا بتواند تمامی آنها را در ذهن نگه دارد.

کلولی همچنین بر اهمیت به روز رسانی نرم افزاریهای ویروس کش بر روی رایانه ها تاکید می کند زیرا ضعف این نرم افزارها می تواند توانایی هکرها در ربودن رمزهای عبور در حین تایپ شدن آنها توسط کاربر را افزایش دهد. به گفته وی هکرها به نرم افزارهایی به نام "جاسوس افزار” شهرت داشته و می توانند با استفاده از آن هر تک کلیدی که بر روی صفحه کلید فشرده می شود را ردیابی کنند.

جدید ترین حمله سایبری که کلولی درگیر کنترل و مهار آن شده بود حمله ای بود که با مرگ اسامه بن لادن در ارتباط بود. به گفته وی همه جهان بر روی کشته شدن بن لادن متمرکز شده بودند مردم به اینترنت رفته و به جستجوی تصاویر ویدیویی و یا عکسهایی از مرگ بن لادن می گشتند، در حالی که هکرها از این موقعیت سو استفاده کرده و به انتشار تصاویر آلوده و تقلبی اقدام کردند.

به این شکل جستجوی این محتوی در اینترنت کاربران را وارد وب سایتهایی می کرد که با هدف آلوده کردن رایانه آنها طراحی شده بود.

بر اساس گزارش سی ان ان، کلولی معتقد است همزمان با افزایش یافتن راهکارهای هکرها برای به سرقت بردن اطلاعات شخصی کاربران، کاربران نیز باید بیاموزند تا به جنگجویان سایبری تبدیل شوند، این کار را می توانید با انتخاب یک جمله به عنوان رمز عبور خود آغاز کنید!
 

فان پاتوق
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,پسوورد,رمز عبور,فناوری, :: 2:47 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

 
اساسا همه افراد، حتی اگر بسیار هم با یکدیگر همراه باشند، می‌توانند از نکات کوچکی که برای بهتر کردن روابط وجود دارند، استفاده کنند کسانی که در روابط خود مشکل دارند، ممکن است پیش از بهبودبخشی، به برخی تغییرات جدی نیاز داشته باشند.

افرادی که خوب رابطه برقرار می‌کنند، همیشه با استفاده از تغییراتی جزئی می‌توانند ارتباطشان را با دیگران بهتر کنند.از سوی دیگر، این مسائل کوچک است که جمع شده و کیفیت و صفات این رابطه را تعیین می‌کنند. بنابراین، حتی اگر رابطه شما را نمی‌توان به‌عنوان نمونه‌ای کاملا مناسب توصیف کرد، انجام نکات ریز لیست شده در این مطلب یا نکاتی از این دست که ممکن است بتوان آنها را از حاشیه بیرون آورد و از سیم به زر تبدیل کرد را عادت خود‌سازید.

1 - بیان احساسات
شما به‌طور حتم همسرتان را دوست دارید و او هم این را می‌داند، اما این بدان معنا نیست که او نیاز به شنیدن آن ندارد. «اساسا دریافته‌ام که میزان ابراز علاقه به همسرم با میزان صمیمیت من با او کاملا متفاوت است. اگرچه فکر می‌کنم احساس صمیمیت است که نسبت به دیگر روش‌های موجود، مرا به بیشتر بیان کردن آن ترغیب می‌کند.
 
هر راهی به او این اجازه را می‌دهد که بداند من همیشه به او فکر می‌کنم.» چیزی که در اینجا باید در مورد آن احتیاط کرد، تکرار بیش از حد این رفتار است. به‌خصوص اگر طرف مقابل‌تان در آن زمان با شما احساس نزدیکی نکند.

2 - کنار گذاشتن همه چیز
به راستی شما می‌توانید میزان دوست داشتن خود را با متوقف کردن هر کاری که به آن مشغول هستید و توجه به همسرتان، ابراز کنید. این نکته، به‌ویژه اگر درست هنگامی صورت گیرد که شما او را پس از دوری به نسبت طولانی ملاقات می‌کنید، مثلا وقتی از سفر به خانه بازمی‌گردد، بسیار کارساز است.
 
«کارهای کوچکی که همسرم انجام می‌دهد، باعث می‌شود تا احساس خوبی داشته باشم. گاهی که به منزل می‌آیم همه کارهایش را رها می‌کند و جلوی در به استقبالم می‌‌آید.» این هم یکی از روش‌های تأثیرگذاری است که به‌طور قابل توجهی به خلق‌وخوی گیرنده آن بستگی دارد.

3 - توجه
وقتی کسی به آنچه شما انجام داده‌اید، توجه دارد، احساس خوبی به شما دست می‌دهد. بنابراین در جایی که آنها وقت، انرژی و توجه به خرج داده‌اند، توجه کنید. وقتی همسرتان لباس تازه‌ای می‌پوشد، موهایش را مدلی جدید کوتاه می‌کند، از عطری خوشبو استفاده می‌کند، یا هر چیز دیگری را که تغییر می‌دهد، شما باید به آن توجه کنید. بگذارید او بداند که متوجه آن تغییر شده‌اید.
 
به‌خصوص اگر آن عمل را به خاطر شما انجام داده، همانند پوشیدن لباسی که می‌دانسته مورد پسند شماست. چه زمانی که کاری را برای خوشایند شما انجام دهند و چه حتی وقتی به خاطر شما نباشد، تعریف کردن آنها را نمی‌آزارد، بلکه این کار قدردانی شما را نشان می‌دهد.

4 - اجازه دهید آنها متوجه تحت‌تأثیر قرار گرفتن شما بشوند
این مورد در واقع یک مشکل عمده است. به‌نظر برای مردها نسبت به زن‌ها، مشکل مهم‌تری است. در حقیقت مسئله این است که، موضوعی که شما را تحت‌تأثیر قرار داده به چه میزان جزئی بوده است. همه دوست دارند بدانند کاری که آنها برای جلب توجه شما انجام داده‌اند، چه بوده است. برای این مورد یک استنباط هم وجود دارد. بگذارید زمانی که به آنها افتخار می‌کنید، آنها متوجه شوند.
 
اگر طرف مقابل به میزان قابل ملاحظه‌ای وقت و انرژی صرف موضوعی می‌کند تا نتیجه جالب توجهی مانند کم کردن میزان زیادی از وزنش، تکمیل پروژه‌ای عظیم و پیچیده، غلبه بر خشم یا مواردی از این قبیل که دستاوردی دشوار را دربر می‌گیرند، به دست بیاورد، بگذاریم درک کنند که شما برای آنچه انجام داده‌اند یا در برابر آن استقامت کرده‌اند، به آنها افتخار می‌کنید. این عمل باعث ایجاد حس بهتر و انگیزه بیشتر در تلاش‌های جدی آنها در آینده خواهد شد.

5 - به یاد داشتن لحظات خاص و تقسیم آن
وقتی برای مدت زمانی هر چند هم کوتاه در کنار هم هستید، لحظه‌های فراموش نشدنی زیادی خواهید داشت. همانطور که مدت طولانی‌تری با هم هستید، آنها بیشتر و بیشتر می‌شوند. با اینکه ممکن است برخی از خاطرات کم اهمیت نخستین‌تان را از یاد ببرید اما همواره مجموعه‌ای از آنها (خاطره‌ها) شما را همراهی خواهند کرد.
 
هنگامی که زندگی روزمره‌تان را مرور می‌کنید، شاید چیزی شما را وادار کند تا یکی از این لحظات به یادماندنی برای شما یادآوری شود. وقتی این اتفاق رخ می‌دهد در واقع شما به مرور آن لحظه می‌پردازید. اگر در کنار فردی هستید که دوستش دارید، همان موقع خاطره را با او در میان بگذارید. اگر هم با او نیستید، سعی کنید موقعیت‌هایی که باعث شده تا این خاطره فراموش نشدنی به‌وجود آیند یا چگونگی خلق این احساس را به یاد آورید و بعدا آنها را به او بگویید.

6 - خریدن هدیه‌های کوچک بدون مناسبت
گرفتن هدیه‌ای کوچک بدون هیچ دلیلی برای کسی که دوستش دارید همواره کاری ساده است. برای همسرتان گل یا (به شرطی که برای لاغرکردن خود رژیم سختی نداشته باشد) شکلات بگیرید و برای شوهرتان یک‌سری جدید ابزار یا هر آنچه به آن علاقه دارد بخرید. ممکن است تعریف هر کس از یک هدیه کوچک متفاوت باشد.
 
برای مثال یک هدیه کوچک حداکثر 2هزار تومان هزینه دارد. شاید شما پول بیشتری داشته باشید و توانایی خرید یک هدیه یک میلیون تومانی را هم داشته باشید یا شاید هم کمتر بودجه داشته باشید. هر چقدر هم این مبلغ کم باشد، اهمیتی ندارد. این کار تنها برای این است که نشان دهید به فکر آنها هستید و به‌منظور تهیه هدیه‌ای که او به آن علاقه دارد، حاضرید خود را به دردسر بیندازید.

7 - آماده کردن شام مورد علاقه او
این مورد تلاش زیادی لازم ندارد ولی می‌تواند تأثیرات زیادی داشته باشد. به‌ویژه اگر تا به حال آن را انجام نداده باشید، بسیار متفاوت پیش می‌رود و مفهوم برتری به‌وجود می‌آورد. این هم روش دیگری برای بیان اینکه شما آنها را دوست دارید به فکرشان هستید و علاقه‌مندید تا وقت، تلاش و توجه‌تان را به انجام اعمال خاصی به آنها اختصاص دهید.

همچنین اگر می‌دانید بیرون شام خوردن برای آنها مطلوب است، می‌توانید در یک رستوران میزی رزرو کرده و او را به آنجا ببرید که این کار هم بسیار دلچسب است.
 
همه اینها نکات کوچکی هستند که شما توانایی انجام آن را دارید و به غیراز شماره7، تنها شاید وقت شما را بگیرد. هنگامی که به‌طور مداوم این نکات را رعایت می‌کنید، البته با آمیختن آنها با آنچه خودتان می‌دانید و اضافه کردن بخش‌هایی که از مفید بودن آنها آگاهید، به راستی می‌توانید در روابط‌تان پیشرفتی جدی داشته باشید.
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,زناشویی,7کلید طلایی,سلامت, :: 2:42 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

 

به گزارش قشم دیلی به نقل از مهر، "مک آفی" و مرکز مطالعات استراتژیک و بین الملل (CSIS) با بیش از 200 مدیر IT مسئول امنیت انفورماتیک، امنیت عمومی و سیستمهای کنترل در بخشهای نفت و گاز، انرژی و آب در 14 کشور دنیا مصاحبه کرده و نتایج این بررسیها را در قالب گزارشی با عنوان "در تاریکی: صنایع اصلی با حملات سایبری روبرو می شوند" (In the Dark: Crucial Industries Confront Cyberattacks) منتشر کردند.

این کشورها شامل استرالیا، برزیل، انگلیس، چین، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، روسیه، اسپانیا، امارات متحده عربی و آمریکا هستند.

نتایج این بررسیها نشان می دهد زیرساختهای IT صنایع رفاهی (ارائه دهندگان نفت، انرژی و ...) بیش از زیرساختهای IT محیطهای مالی سنتی و مدیریت دولتی با افزایش تهدیدهای حملات سایبری مواجه بوده اند.

یکی از این تهدیدات سایبری، ویروس استاکس نت است که سال گذشته در سراسر دنیا موجب افزایش جدی زیرساختهای مهم IT شد.

"استوارت بیکر" از مرکز مطالعات استراتژیک و بین الملل در این خصوص توضیح داد: "ما دریافتیم که در سال گذشته، اندازه های امنیتی در صنایع مهم داخلی این کشورها با افزایش تهدیدات حملات سایبری مواجه بودند."

"فیلیس اشنیک" معاون رئیس "مکی آفی" اظهار داشت: "واقعیت این است که بیشترین سیستمهای زیرساختهای مهم برای مقابله با امنیت سایبری طراحی نشده اند و بنابراین سازمانها نیاز دارند که از کنترلهای قویتری برای شبکه های خود استفاده کرده و از نفوذ حملات سایبری جلوگیری کنند."

افزایش نفوذپذیری حملات سایبری در سال 2010

نتایج این گزارش نشان می دهد که 40 درصد از مدیران زیرساختهای مهم معتقد بودند که نفوذپذیری صنایع آنها افزایش یافته است و 30 درصد نیز گفتند که شرکتهای آنها برای مقابله با حملات سایبری آمادگی نداشته اند.

حدود 70 درصد از این مدیران اظهار داشتند که بارها بدافزارهایی (malware) را که برای خرابکاری در سیستمهای آنها طراحی شده بودند شناسایی کرده اند و حدود نیمی از مسئولان بخش صنایع الکتریسیته نیز گفتند که در سیستمهای خود ویروس "استاکس نت" را پیدا کرده اند.

خبرگزاری فرانسه در این خصوص نوشت: هفته گذشته یک مقام نظامی ایران اظهار داشت که آمریکا و اسرائیل در پشت پرده طراحی کرم رایانه ای قرار گرفته اند که برنامه هسته ای ایران را هدف قرار داده است.

AFP در مقاله خود توضیح داد: استاکس نت سیستمهای کنترل رایانه ای را که توسط زیمنس، غول صنعتی آلمان ساخته شده اند هدف قرار می دهد و مدیریت نیروگاههای انرژی، تاسیسات آب و نفت و سایر زیرساختهای مهم را تحت کنترل می گیرد.

سال گذشته، ویروس استاکس نت نیروگاه هسته ای بوشهر در ایران را هدف قرار داد و به سیستمهای زیرساخت سایر کشورها نیز حمله کرد.

از سویی دیگر، برپایه گزارش CSIS و "مک آفی"، 80 درصد از مدیران اظهار داشتند که با مشکل "حملات وسیع ممانعت از سرویس " (DDoS) مواجه شده اند.

بقیه ی متن در ادامه مطلب

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 / 2 / 1390برچسب:عشق,زندگی,فناوری,روانشناسی,سعادت,زناشویی,شریعتی,سلامت,خوشگل,زیبا,love,sms, :: 2:35 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

میوه کدام درخت هستید؟

( 24 خرداد تا 4 تیر) درخت سیب ( عشق)

 

فردی آرام، گاهی اوقات خجالتی، بسیار جذاب و دلربا با رفتاری مناسب و سنجیده، ماجراجو و بی باک، حساس و ... دوست دارید که دیگران را دوست داشته باشید و سایرین هم شما را دوست داشته باشند. با وفا، حساس و بسیار بخشنده و با استعداد. شما عاشق بچه ها هستید.


( 25 اردیبهشت تا 3 خرداد) ( 22 آبان تا 1 آذر) درخت ون ( بلند پروازی)

فوق العاده جذاب، پرانرژی، خودجوش و پر مسئولیت هستید.انتقاد را دوست ندارید. جاه طلب، بلند پرواز، باهوش، مستعد و قابل اطمینان هستید. به پول اهیمت می دهید. خواستار توجه از سوی دیگران هستید و به پشتوانه و حمایت احساسی نیاز دارید.


(22 آذر تا 1 دی) درخت راش ( خلاقیت)

فردی با سلیقه،کسی که به ظاهر خودش اهمیت زیادی می دهد. یک برنامه ریز خوب برای زندگی و کار و مسائل اقتصادی، فردی که بدون لزوم بی گدار به آب نمی زند. منطقی و مونس و یاری بی نظیر در زندگی به شمار می روید.


(26 تیر تا 4 مرداد) ( 25 دی تا 3 بهمن) درخت سرو ( اعتماد به نفس)

فردی با توان و قدرت فوق العاده، کسی که می داند چطور خود را با شرایط مختلف در زندگی وفق بدهد.هدیای غیر منتظره را دوست دارد و از سلامتی بدنی برخوردار است. خجالتی نیست و اعتماد به نفس دارد. سخنرانی برجسته، فردی مصمم و با اراده، کمی عجول و بی طاقت و دوست دارد که دیگران را تحت تأثیر قرار بدهد. با استعداد، سخت کوش و اغلب خوش بین است و قادر است سریع تصمیم بگیرد.


(15 تا 24 اردیبهشت) ( 12 تا 21 آبان) درخت شاه بلوط ( درستکاری)

هیکل و اندامی خارق العاده، پرابهت، حس عدالت خواهی بالا، یک طراح و سیاستمدار است. به راحتی آزرده خاطر می شود. بسیار حساس، کوشا، گاهی اوقات برتر از دیگران عمل می کند و گاهی در ارتباطات خود با سایرین سوء تفاهم برایش بوجود می آید. خانواده مدار و از لحاظ فیزیکی روی فرم است.


(14 تا 23 مرداد) ( 9 تا 18 بهمن) درخت سدر ( وفاداری)

فردی قوی، عضلانی، انعطاف پذیر، کسی که آنچه زندگی به اجبار به او می دهد می پذیرد و اما لزوماً آن را دوست ندارد. سعی می کند ساده و خوش بین باشد.دوست دارد از نظر مالی مستقل عمل کند. مهربان و عاطفی، از تنهائی متنفر، با وفا و گاهی اوقات هم به زودی عصبانی می شود. با احتیاط، تحصیل علم و دانش و کمک به دیگران را دوست دارد.


(16 تا 25 تیر) ( 12 تا 24 دی) درخت نارون ( بزرگواری)

قیافه و ظاهری خوب دارد و در پوشیدن لباس خوش سلیقه است. تقاضا و خواسته های او در حد اعتدال است. کم ادعا است و اشتباهات را فراموش نمی کند. با نشاط و سرزنده است و دوست دارد راهنمایی بشود اما نه اینکه از دیگران اطاعت کند. شریکی درستکار و با وفا و دوست دارد برای سایرین تصمیم بگیرد. بزرگوار و نجیب، سخاوتمند و شوخ طبع و فردی کارآمد است.


( 14 تا 23 خرداد) ( 12 تا 21 آذر) درخت انجیر ( حساسیت)

فردی مستقل، درستکار، با وفا که از ضد و نقیض گویی و بحث متنفر است. زندگی و دوستانش را دوست دارد. از بچه ها و حیوانات لذت میبرد. اجتماعی و شوخ طبع است و دوست دارد که بعد از ساعت های طولانی کار سخت استراحت کند و از استعداد هنری و هوش بالایی برخوردار است.


(5 تیر تا 15 تیر) ( 2 تا 11 دی) درخت صنوبر ( رمز و راز)

فوق العاده با سلیقه است و نمی تواند تنش و فشار عصبی را تحمل کند. زیبایی را دوست دارد. گاهی افسرده می شود. سرسخت و لجباز است و به همان نسبت که دوست دارد نزدیکان خود را حمایت و مراقبت کند با افراد غریبه هم به همان شکل رفتار میکند. نسبتاً کم ادعا، سخت کوش، با استعداد، فداکار، دور از خودپسندی و فردی که دوستان زیادی دارد و بسیار قابل اعتماد است.


( 24 شهریور تا 3 مهر) ( 22 تا 30 اسفند) درخت فندق ( خارق العادگی)

جذاب و گیرا، شوخ طبع، بسیار فهمیده و فردی که می داند چطور روی دیگران تأثیر ماندگار داشته باشد. در امور اجتماعی، فعال، مردمی و اغلب اوقات دمدمی مزاج، درستکار، کمال گرا و در رعایت عدل و انصاف قاضی خوبی است.


( 13 تا 22 شهریور ) ( 11 تا 21 اسفند) درخت لیمو ترش ( شک و تردید)

یا هوش و سخت کوش است و آنچه را زندگی به او می دهد می پذیرد. البته بعد از آنکه سعی می کند شرایط بد را به خوب تغییر بدهد. از فشارهای عصبی نفرت دارد. از مسافرت و تعطیلات کوتاه لذت میبرد. ممکن است خشن به نظر بیاید اما واقعاً روحی لطیف دارد. همیشه آماده جانفشانی برای افراد خانواده و دوستان است. بسیار بااستعداد است اما برای استفاده و بهره بردن از آنها باید زمان پیدا کند. خصلت رهبری بالایی دارد و فوق العاده وفادار است.


( 4 تا 13 خرداد) ( 2 تا 11 آذر) درخت ممرز ( خوش سلیقگی)

زیباست و به اوضاع و احوال و ظاهر خود توجه دارد. خوش سلیقه و فداکار است وزندگی را تا جایی که ممکن باشد راحت می گیرد. زندگی را به سوی منطق و انضباط سوق می دهد. به دنبال مهربانی و تقدیر از دوستان است. تصمیم گیری برای او سخت است و فردی بسیار قابل اعتماد به شمار می رود.


( 11 تا 20 فروردین) ( 14 تا 23 مهر) درخت افرا ( استقلال فکری)

فردی معمولی نیست و سرشار از تصور و خلاقیت و ابتکار، خجالتی و تودار، بلندپرواز و مغرور است. متکی به نفس، به دنبال تجارب جدید و گاهی عصبی است اما حافظه و ذهنی قوی دارد و به آسانی یاد می گیرد و همیشه می خواهد اثری خوب روی دیگران داشته باشد.


( 23 شهریور) درخت زیتون ( عقل)

عاشق مهربانی و رأفت، منطقی و متعادل است و از خشونت دوری می کند. بردبار و شکیبا،با نشاط و سرزنده، آرام و عادل است و قلبی رئوف و مهربان دارد. از هرگونه بخل و حسادت دوری می کند. عاشق مطالعه است و از معاشرت با افراد آگاه و فرهیخته لذت می برد.


(24 مرداد تا 2 شهریور) ( 19 تا 30 بهمن) درخت کاج ( صلح وآشتی)

عاشق مصاحبت و شرکت در گفتگوهایی است که به توافق منجر بشود. باید در زندگی آرامش داشته باشد. عاشق کمک کردن به دیگران است و تخیلی پویا دارد. دوست دارد شعر بسازد و به مد علاقه ندارد. همیشه ملاحظه دیگران را می کند. با همه خیلی دوستانه رفتار می کند. احساسات لطیفی دارد و به عاطفه و اطمینان خاطر نیاز دارد.


( 1 تا 14 اردیبهشت) ( 5 تا 13 مرداد) ( 4 تا 8 بهمن) درخت سپیدار (تردید و عدم ثبات)

جذاب به نظرمی آید. با استعداد است.اما اعتماد به نفس بالایی ندارد. در مواقع لزوم بسیار شجاع است و به مهربانی و جوی خوشایند نیاز دارد. بسیار مشکل پسند و غالباً تنها است و طبعی هنرمندانه دارد. هماهنگ کننده خوبی است و به فلسفه علاقمند است. در هر موقعیتی قابل اعتماد است و به طور جدی در امور مشارکت دارد.


( 1 تا 10 فروردین) ( 4 تا 13 مهر) درخت زبان گنجشک ( حساسیت)

سرشار از جذابیت، با نشاط و سرزنده است و دوست دارد توجه دیگران را به خود جلب کند. عاشق زندگی، فعالیت و حتی پیچیدگی ها است. مستقل، خوش سلیقه، پراحساس،یار و هم صحبتی خوب است. کسی که تمایل به عفو و گذشت ندارد.


(21 تا 31 فروردین) ( 24 مهر تا 11 آبان) درخت گردو ( اشتیاق و شور)

نجیب و با دید وسیع نسبت به جهان، خودجوش و بلندپروازی او نامحدود است. فردی غیرقابل انعطاف، شریکی استثنائی اما بدقلق است. همیشه مورد علاقه نیست اما اغلب تمجید و تحسین می شود. مدیر و باهوش، بسیار پر حرارت اما گاهی اوقات مغرور است.


( 3 تا 12 شهریور) ( 1 تا 10 اسفند) درخت بید مجنون ( اندوه)

فردی که دوست دارد از فشارهای روحی دور باشد. زندگی خانوادگی را دوست دارد و سرشار از امید و رؤیا است. جذاب،بسیارمهربان،عاشق زیبایی، با استعداد زیاد در موسیقی، عاشق سفر به نقاط غیرمعمول،خستگی ناپذیر، غیرقابل پیش بینی، درستکار و فردی که می تواند تحت تأثیر قرار بگیرد اما نه هنگامی که در تنگنا باشد. حس ششم خوبی دارد و عاشق خنداندن دیگران است.
برگرفته از مجله خانواده - ترجمه: رویا جبلی سینگی


فان پاتوق
از اونجایی که متولد 14 شهریورم،میوه ی من اینه:
"""( 13 تا 22 شهریور ) ( 11 تا 21 اسفند) درخت لیمو ترش ( شک و تردید)

یا هوش و سخت کوش است و آنچه را زندگی به او می دهد می پذیرد. البته بعد از آنکه سعی می کند شرایط بد را به خوب تغییر بدهد. از فشارهای عصبی نفرت دارد. از مسافرت و تعطیلات کوتاه لذت میبرد. ممکن است خشن به نظر بیاید اما واقعاً روحی لطیف دارد. همیشه آماده جانفشانی برای افراد خانواده و دوستان است. بسیار بااستعداد است اما برای استفاده و بهره بردن از آنها باید زمان پیدا کند. خصلت رهبری بالایی دارد و فوق العاده وفادار است."""

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 11:54 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

'سر الکس فرگوسن'گفت که در فصل آينده نيز سرمربي منچستريونايتد خواهد بود.

     به گزارش فوتبال ميرر، فرگوسن افزود:حتي اکنون که منچستريونايتد در آستانه نوزدهمين عنوان قهرماني ليگ برتر انگليس است و به فينال ليگ قهرمانان اروپا رسيده، قصد ندارد اعلام بازنشستگي کند.
در صورتي که منچستريونايتد بتواند در فينال ليگ قهرمانان اروپا بر بارسلونا غلبه کند، فرگوسن به رکورد '' باب پيسلي'' مربي اسبق ليورپول مي رسد.
پيسلي تنها مربي فوتبال است که همراه با تيمش سه بار فاتح ليگ قهرمانان اروپا شده است.
فرگوسن تاکنون به همه پيشنهادها درباره بازنشستگي اش با لبخند پاسخ داده، حتي به ''ادوين فان در سار'' دروازه بان اين تيم که به او پيشنهاد کرده در اوج از فوتبال خداحافظي کند.
هنگامي که از فرگوسن درباره برنامه هاي آينده اش سئوال شد؛ گفت:سال بعد اينجا خواهم بود.
اين روزها از ''مورينيو'' به عنوان جانشين احتمالي فرگوسن در منچستريونايتد نام برده مي شود ولي اين مربي اسکاتلندي که از نوامبر سال 1986 به ''اولد ترافورد'' آمده مي خواهد بعد از جشن هفتاد سالگي اش هم در اين تيم بماند. 

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 18 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 11:54 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

تيم فوتبال اورتون در نقل و انتقالات تابستاني خود نيم نگاهي به جذب کريم انصاري‌فرد دارد.
سايت وايتال فوتبال که يکي از پايگاه‌هاي وابسته به باشگاه اورتون انگليس است، در گزارشي درباره اهداف اين تيم در فصل آينده و مهاجماني که قصد دارد به خدمت بگيرد اشاره‌اي به کريم انصاري‌فرد مهاجم ملي‌پوش تيم سايپا کرده است.

 اين گزارش نام بازيکناني را که با ويژگي‌ها و شرايط اورتون براي فصل آينده همخواني دارند و "ديويد مويس" سرمربي اورتون مي‌تواند از آنها در نوک خط حمله تيمش استفاده کند، آورده است که در زير مي‌آيند.

 "روندون" مهاجم جوان اهل ونزوئلا که در حال حاضر براي تيم مالاگا بازي مي‌کند. در حالي که او تنها 21 سال سن دارد در 28 بازي براي تيمش در بازي‌هاي اين فصل لاليگا 13 گل به ثمر رسانده است.

" کالبين سايتورسون" مهاجم 21 ساله اهل ايسلند که در 30 بازي براي آلکمار در ليگ هلند 15 بار گلزني کرده است.

 "پاپيس دمبا سيسه" بازيکن 25 ساله فرايبورگ که در 46 بازي‌اش براي تيم آلماني 28 گل به ثمر رسانده است.

 "ناتان جونيور" مهاجم برزيلي تيم اسکونتو ريگا که در اين فصل با زدن 18 گل به عنوان بهترين گلزن ليگ انتخاب شد.

 "پابلو دانيل اسوالدو" مهاجم 25 ساله و آرژانتيني تيم اسپانيول، پس از نقل مکان از ايتاليا به اسپانيا بار ديگر متولد شد. او از زماني که به لاليگا آمده در 40 حضورش براي اسپانيول 18 گل به ثمر رسانده است.

 اين سايت پس از اين پنج بازيکن و اين موضوع که آنها مهمترين اهداف اورتون براي نوک خط حمله اين تيم در فصل آينده هستند، به چند بازيکن ديگر نيز که اين باشگاه نيم نگاهي به آنها دارد اشاره کرده است.

 "ودان ايبيسويچ" مهاجم بوسنيايي که در حال حاضر براي هوفنهايم بازي مي‌کند، 19 بار در اين فصل گلزني کرده و مي‌تواند گزينه خوبي براي خط حمله اورتون باشد.

 "کريم انصاري‌فرد" مهاجم 20 ساله تيم فوتبال سايپا ايران که زير نظر علي دايي رشد کرده و از فيزيک بدني خوب و چارچوب شناسي بالايي برخوردار است مي‌تواند براي اورتون مهاجم آينده‌داري باشد.

 در پايان بهترين گلزن ريدينگ در اين فصل يعني "شين لانگ" هم مي‌تواند جزو گزينه‌هاي اورتون و مويس براي فصل آينده باشد.

 اين در حالي است که اين روزها اخباري درباره برنامه باشگاه هلندي آيندهوون براي جذب انصاري فرد هم به گوش مي‌رسد.

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 17 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 2:17 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

رائول اولين بازي خود در تيم اصلي رئال مارديد را در سال 1994 انجام داد و تا ژوئن 2012 در اين تيم باقي ماند.

 بنا بر گزارش روزنامه آس ، شالکه که رائول گونزالس بلانکو ، مادريديستاي سابق را در اختيار دارد ، براي حضور در جام سانتياگوي بعدي دعوت شده است که اين قضيه به معني بازگشت شماره هفت اسطوره اي به خانه سابقش خواهد بود .
 به گزارش مرجع خبری رئال  مادرید با اين که هنوز زمان قطعي اعلام نشده است ، (که بعد از مشخص شدن زمان برگزاري سوپرکاپ اسپانيا ميان رئال مادريد و بارسلونا تعيين مي شود) اما به احتمال فراوان اين بازي سوم يا چهارم شهريور يعني بعد از هفته اول لاليگاي فصل 12-2011 انجام خواهد شد . رئال مادريد و شالکه اين فرصت را داشتند که امسال در فينال ومبلي با يکديگر روبرو شدند اما هر دو در نيمه نهايي چمپيونزليگ توسط بارسلونا و منچستر يونايتد اوت شدند .
 رائول اولين بازي خود در تيم اصلي رئال مارديد را در سال 1994 انجام داد و تا ژوئن 2012 در اين تيم باقي ماند . بعد از آن در کنفرانس مطبوعاتي اعلام کرد که راهي شالکه و آلمان مي شود تا چالش جديدي را در پايان دوران فوتبالش تجربه کند .
رائول  يکي از رکوردار داران تاريخ فوتبال اسپانياست ، آقاي گل حال حاضر فوتبال اسپانيا در ميان بازيکنان فعال است و سومين گلزن برتر تاريخ لاليگا بعد از زارا و هوگو سانچز است .

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 17 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 9:19 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

سلام ، ببخشین این موقع مزاحم می شم

 

میخواستم بدونم با این همه بیشرفت تکنولوژی چرا نوار غزه به سی دی تبدیل نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

-------

 

 دیروز یه گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!!

 

خواستم برات بخرمش.

 

به فروشنده گفتم :اون گل چند؟

 

گفت:اون گل نیست........آینه ست.

 

-------

 

غضنفر این کارا رو کرد که غضنفر شد:

 

۱:سامسونتش رو می ذاشت تو زنبیل

 

2:وقتی استاد تخته رو پاک می کرد اونم دفترش رو پاک می کرد

 

-------

 

 مشخصه ی موبایل ندیده ها:

1- وقتی موبایلشون زنگ می خوره خنده شون می گیره

2- وقتی بهشون زنگ می زنن دیر جواب می دن

3- وقتی براشون SMS سرکاری میاد تا آخرش می خونن!

 

-------

 

چندیست که بیمار وفایت شده ام . 

 

در بستر غم چشم به راهت شده ام. 

 

این را تو بدان اگر بمیرم روزی

 

مسئول تویی که من فدایت شده ام

 

-------

 

غضنفر توی یه مانور از هواپیما با چتر میپره پایین چترش باز نمیشه ،

 

میگه : خب خدا رو شکر که این فقط یه مانوره !!!

 

-------

 

به عضنفر میگن یه اگهی تبلیغاتی در موردخمیردندان پونه بگو میگه خمیر دندون پونه چشما نمیسوزونه

 

-------

 

یه غضنفر خبر میدن پدر شدی میگه به زنم چیزی نگید میخوام غافلگیرش کنم

 

-------

 

تو به من بگو زشت! من به تو می گم قشنگ! بذار جفتمون به هم دروغ گفته باشیم!!...

 

-------

 

به غضنفر میگن سخت ترین کاری که تا به الان انجام دادی چیه....میگه نمک در نمکدان ریختن...می پرسن چرا؟...میگه چون

 

سوراخ هاش خیلی کوچیک بود

 

-------

 

تو مرا میفهمی من تو را میخوانم ..... و همین ساده ترین قصه یک انسان است ..... من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم ..... و

 

تو هم میدانی تا ابد در دل من میمانی

 

-------

 

من از زندگانی آموختم چگونه اشک ریختن را ولی اشکهایم نیاموخت چگونه زندگی کردن را

 

-------

 

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است،

 

زندگی مثل زمان در گذرست

 

-------

 

خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا رسیده ای، درست در نقطه آغاز

 

هستی...

 

-------

 

صداقت و مهربانیت را می ستایم صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت

 

-------

 

این همه خونی که دنیا در دل ما می کند

 

جای ما هر کس که باشد ترک دنیا می کند

 

هر زمان گویم که فردا ترک دنیا می کنم

 

تا که فردا می رسد امروز و فردا می کنم

 

-------

 

از غضنفر سوال میکند اون چیه که شبها از روی دیوار را میره چهار دست وپاهم داره میو میو هم میکنه طرف کمی فکر میکنه و

 

جواب میده گاو

 

-------

 

به یارو میگن چرا درس میخونی؟ میگه درس میخونم دکتر بشم، مطب بزنم، پول در بیارم، نیسان بخرم کار کنم

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 17 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 9:19 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

چند جمله در مورد حجاب خوندم.خیلی قشنگ بودن.

امیدورام حجاب جایگاهشو تو کشور ما حفظ کنه و دیگه بیشتر از لطمه نبینه


حجاب فاطمی را پاس بداریم

حجاب یعنی به جای شخص، شخصیت را دیدن.

حجاب یعنی به همه ی نا محرمان و ظاهر بینان "نه" گفتن.

دختران و زنان شایسته با آراستن خویش به "پوشش اسلامی" بزرگترین معلمان اخلاق و پاکی و فضیلتند.

آنان که جسم خود را ارزشمندتر از آن می دانند که هر چشمی از آن بهره ببرد، بر مسند والای فضیلت نشسته اند.

حجاب، عفاف وشخصیت ومتانت زن را نمودار می کند و او را همچون مرواریدی گرانبها در بر می گیرد.

حجاب، سپری در برابر رهزنان گوهر عفاف است و موجب کمانه کردن تیر زهرآلود چشم ناپاکان.

حجاب، دختران جوان و نوجوان را از طمع شکارچیان هوس حفظ می کند و آنان را در رسیدن به قله ی رفیع نیکبختی یاری می بخشد.

دنیا در برابر گرفتن حجاب از زن، چیزی که سعادت و خوشبختی او را تآمین کند، به وی نداده است.

دامن پاک حجاب از پلیدی ها پیراسته است.

حجاب آوای ملکوتی جمال طلبی معنوی زن است.

حجاب تلالو شبنم بر چهره ی زیبای گل است.

حجاب تضمینی برای تداوم خط زیبای شرافت است

حجاب تداوم بخش آیه های مهربانی متقابل همسران است.

حجاب بوته ی خوشبوی گل عفاف است

حجاب سپری است قوی در برابر شمشیرهای تهاجم فرهنگی.

حجاب سند اطاعت از فرمانده هستی است.

حجاب زنجیری گران بر دستهای دیو گناه است.

حجاب زنجیری گران بر دستهای دیو گناه است

حجاب گامهای بلند انسان در کوچه های معانی است.

منبع:حجاب فاطمی

متاسفم برا اونایی که حجاب رو محدودیت میبینن...

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 17 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 9:19 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 17 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 9:19 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

رمز و رازهای جوان ماندن در پیری

به رغم اینکه ما نمی توانیم زمان را متوقف یا روند پیری را کند کنیم، اما قادر به یافتن عوامل غیرضروری در فرایند پیری و دوری از آنها هستیم. با آنکه ممکن است این مقاله سؤالات دیگری را برانگیزد، اما وظیفه هر یک از ما این است که آن ضرباهنگ پنهانی و تعادلی طبیعی را در اشرف مخلوقات بیابیم که ممکن است به ما اجازه دهد روند پیری را کندتر کنیم و زندگی پربار و رضایت بخشی را روی کره زمین داشته باشیم.

حتی امروزه در قرن بیست و یکم نیز هیچ نوع چشمه جوانی وجود ندارد و هنوز هم موفق نشده ایم که از طریق بررسی ها و تحقیقات علمی نوین درک کنیم که چگونه بدن می تواند به طور مستمر به بازسازی و ترمیم خود بپردازد. این امر ممکن است به عنوان بازجوان سازی سلولی در نظر گرفته شود. وقتی شما به اینکه بدن انسان دارای تقریبا 100تریلیون سلول است، پی می برید، دیگر این فرایند بازسازی درونی یا فرایند جایگزین سازی طبیعت، یک معجزه کوچک تلقی نمی شود.

کیفیت غذا و آبی که ما می خوریم و می نوشیم عامل اصلی در حفظ سلامت بافت سلولی است. دومین و احتمالا مهم ترین عامل، نقشی است که وراثت ژنتیک در فرایند پیری ایفا می کند.

آیا تاکنون توجه کرده اید که چگونه برخی از ما، حتی زمانی که داریم از نظر ظاهری پیر می شویم همچنان به زندگی علاقه مند هستیم و در سطح فردی که 10 یا 20 سال جوان تر است، ورزش می کنیم؟ آیا به این علت است که ژن های خوبی را به ارث برده ایم؟ آیا به این علت است که همواره توصیه های کارشناسان را به کار بسته ایم؟ یا اینکه علت آن ترکیبی از چند سبک زندگی است که مهم ترین آنها حفظ شور و اشتیاق برای زندگی است؟ چقدر حفظ سلامتی، نشاط و روحیه صلح جو در کاهش روند پیری اهمیت دارد؟

در اینجا چند عامل شناخته شده معرفی می شود که می تواند روند پیری را کند کند:
تغذیه مناسب، غذاهای غنی از مواد مغذی، آب سالم و پاک، اجتناب از مسمومیت بدن، تمرینات ورزشی منظم، اجتناب از اضافه وزن، فراگیری مادام العمر، ذهنیت صلح جو و مسالمت آمیز.

فان پاتوق
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 11:32 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

مدت زمان نامزدی برای دوام ازدواج

به گزارش خبرگزاري فرانسه، روان شناسان مي گويند اگر 3 سال از آشنايي شما گذشته و هنوز نامزدتان پيشنهاد ازدواج به شما نداده يعني رابطه مناسبي نتوانسته ايد با هم برقرار کنيد و ازدواج شما دوامي نخواهد داشت. طبق مقاله اي که در Daily mail به چاپ رسيده براي آنکه يک ازدواج دوام داشته باشد بايد بين زمان آشنايي تا ازدواج حداقل 18 ماه و حداکثر 3 سال زمان گذشته باشد. قبل از 18 ماهگي افراد براساس نيازهاي جنسي و احساسات خود تصميم به ازدواج مي گيرند و درنتيجه ازدواج هايي که قبل از اين مدت آشنايي صورت مي گيرد کمتر دوام دايمي دارد. بعد از 3 سال نيز يا افراد تمايلي به با هم بودن ندارند يا پيشنهاد آنها از سر عادت کردن به هم است. ترس از پذيرش تعهد در افرادي که بيش از 3 سال از آشنايي شان گذشته معمولا دلايل متعددي چون طلاق والدين، ازدواج ناکام قبلي، ترس از دست دادن استقلال و... دارد.

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 11:32 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

به گزارش نشريه کوريه ره دلو اسپورت، ساموئل اتوئو، مهاجم کامروني اينتر، قصد دارد قراردادش را با اين باشگاه تمديد کند و تا پايان دوران بازي اش در اين باشگاه بماند.

قرارداد فعلی این مهاجم 30 ساله با اینتر در سال 2014 به پایان می رسد اما او از زندگی در ایتالیا و میلان راضی است و می خواهد تا زمان بازنشستگی در این باشگاه بماند.

 

اتوئو در سال 2009 از بارسلونا به اینتر پیوست و خیلی زود به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شد. او نقش مهمی در قهرمانی های سه گانه اینتر در رقابت های فصل قبل داشت.

بعد از پنج قهرمانی پیاپی در رقابت های سری آ، اینتر باید این فصل به رتبه دوم رضایت بدهد زیرا میلان در فاصله سه هفته تا پایان رقابت ها، تنها به یک امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز دارد.

باشگاه اینتر احتمالا در تابستان تغییرات زیادی خواهد داشت اما اتوئو یکی از بازیکنانی است که بعید است باشگاه بخواهد او را از دست بدهد.

 

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 3:8 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

جشنواره:
جشنواره فيلمهاي ايرانسل: من ترانه ديگه شارژ ندارم، در جستجوي آنتن، چند ميگيري اس.ام.اس ندي؟؛ شبا آنتن نميده آيدا !!!
 

سخت ترین کار:

به غضنفر ميگن: توي عمرت، سخت‌ترين كاري كه كردي چي بوده؟
ميگه: پر كردن نمكدون!
ميگن: چرا؟
جواب ميده: آخه سوراخ‌هاش خيلي ريزه!!!

 

 

التماس 

التماس غضنفر به عابر بانک : غلط کردم، پول نمیخوام فقط گواهى نامه ام رو پس بده!!!

 

 

پشه بند

حیف نون پشه بند می خره، تاصبح نمی خوابه پشه ها رو مسخره می کنه!

 

مختار

یارو می ره کوفه ضریح مختار را می گیره و می گه دمت گرم عجب فیلمی بازی کردی!

 

شانس

یارو 1000 تومنی پیدا میکنه میبینه وسطش سوراخه میگه بخشکی شانس وسطش گوشه نداره!

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 10:25 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

«مردی، دیگری را گفت: تو مؤمنی؟ مرد گفت: اگر منظور، این سخن پروردگار است که فرماید: آمنّا باللّه ِ و ما اُنزِلَ عَلَینا؛ به خدا و کتاب او ایمان آوردیم، (آل عمران: 84) آری! و اگر اینکه می گوید: الَّذینَ اِذا ذُکِرَ اللّه ُ وَجِلَتْ قُلُوبُهُمْ؛ چون ذکری از خدا شود، دل هاشان لرزان و ترسان شود، (انفال: 2) نمی دانم».

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 10:25 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

تيم هاي فوتبال منچستريونايتد و چلسي در هفته سي و ششم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر انگليس به مصاف هم خواهند رفت.

تیم منچستر اگر این بازی را نیز واگذار کند،کسب قهرمانی این تیم به شدت تهدید خواهد شد.

تیم چلسی که 12 امتیاز از منچستر عقب بود،حالا خودشو به 3 امتیازیه منچستر رسانده و منتظر لغزش این تیم هست.

این بازی روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

در جدول رده بندي، منچستريونايتد با 73 امتياز صدرنشين است و تيم هاي چلسي و آرسنال با 70 و 67 امتياز در رده دوم و سوم قرار دارند. منچسترسيتي نيز با 62 امتياز در رده چهارم جاي دارد.
همچنين ولورهمپتون با 34 امتياز و وست هام يونايتد با 32 امتياز در رده هاي پاياني جدول قرار دارند.

 

***** ((((به امید قهرمانیه "منچستر یونایتد"))))*****

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 10:25 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

دوستی و روابط دختر و پسر در زندگی آینده آن ها تأثیرگذار خواهد بود ؟

دختران و پسرانی که به طریق غیر مشروع با فردی از جنس مخالف، رابطه دوستانه برقرار می کنند، ممکن است از جهات مختلف، آسیب ببینند. آسیب ها هرچند متوجه دختر و پسر است، اما دامنه و شدت آن درباره دختران بیش تر است. این آسیب ها عبارتند از :۱ـ آسیب روانی: گاهی دختری به پسری علاقه مند شده و حتی خود را در اختیار وی قرار می دهد، پس از بی وفایی پسر و ترک وی، به شدت دچار سرخوردگی گردیده و گاهی تا مرز افسردگی و بیماری های شدید روانی بیش می رود. نیز اعتماد چنین شخصی از جنس مخالف به خاطر بی وفایی های که در نتیجه آن ارتباط دیده ، سلب خواهد شد و در زندگی آینده نمی تواند متعادل باشد.

 

۲ـ آسیب های اجتماعی: دختری که در شهری کوچک با پسری ارتباط دارد و ارتباط آن آشکار می شود، چنین شخصی جایگاه و شخصیت اجتماعی خود را از دست می دهد , حتى اگر ازدواج کند، ممکن است( با توجه به فرهنگ خانواده پسر) از طرف همسر و خانواده شوهر سرزنش شود و به هر بهانه ای، روابط قبلی وی را به رخش می کشند. این پدیده می تواند تهدیدی برای نهاد خانواده در جامعه و افزایش میزان طلاق باشد.

۳ـ آسیب تربیتی: دختری که با پسر یا حتی پسرانی ارتباط دارد، جایگاه خود را به عنوان فردی شایسته برای تربیت، در ذهن اولیای خانه و مدرسه و حتى دوستانش از دست می دهد. چنین دختری از سیر تعلیم و تربیت عقب می ماند. یا برخی از راهکارهای تربیتی که پذیرا نمی گردد.

۴ـ آسیب معنوی: دختری که به صورت نامشروع با پسری رابطه دارد، با گناه و معصیت، از خداوند دور شده و از نظر اخلاقی نیز آسیب می بیند.

۵- ضعیف شدن حس اعتماد: دختران و پسرانی که بر اثر آشنایی در خیابان یا محیط های دیگر و ایجاد علاقه و دوستی بین آنها ، به ازدواج اقدام می کنند ، گاهی در زندگی آینده دچار بی اعتمادی می شوند ؛ زیرا با خود می گویند همسر او که به راحتی با او دوست شده و با او ارتباط برقرار کرده است ، آیا امکان ندارد که قبلا با دیگری نیز دوست شده باشد؟ این فکر همیشه برای زوجین آزار دهنده است و در روابط و تصمیم های زندگی نیز خود را به صورت های مختلف نمایان می سازد.حتی اگر به ازدواج ختم نشود ، چون خود با این مسئله مواجه بوده است ، احتمال می دهد که شاید همسر او نیز با شخص دیگر پیش از ازدواج رابطه داشته است.

این مسئله در سطح کلان نیز ، به حس اعتماد اجتماعی نیز آسیب می رساند. در جامعه ای که روابط پنهان دختران و پسران گسترده باشد ، برای کسی که می خواهد ازدواج نماید و با دختر پاک زندگی مشترک را آغاز کند ، همیشه این دغدغه را در وجود دارد که آیا این دختر با شخص دیگر پیش از او رابطه نداشته است ؟

بر طبق آمارها طلاق نیز در ازدواج های خیابانی زیاد صورت می گیرد. کسانی که به راحتی دوست می شوند و ازدواج می کنند و بی آنکه از ارزش و اهمیت بنیان خانواده آگاه شوند ، آن را به راحتی ترک می کنند.

علاوه بر این گاهی اتفاق می افتد که دختر و پسری در اثر این گونه ارتباط ها ، علاقه مند به هم می شوند ، اما به دلایل متعدد این ارتباط ها به ازدواج ختم نمی شود . چنین افرادی حتی پس از ازدواج نیز عشق و علاقه دوست خیابانی را در دل دارند و به طور طبیعی نمی توانند وظایف خود را به عنوان یک همسر در درون خانواده به انجام برسانند.

فان پاتوق
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 10:25 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

همونطور که اطلاع داریم ناصر حجازی یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال ایران روی بستر بیماری هست.

امیدواریم که حال آقای حجازی هر چه زودتر بهبود پیدا کنه.

ازتون میخوام که برای سلامتی ناصرخان دعا کنید.

آرزوی سلامتی برای همه ی ایرانیان...


 

 




 

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 10:25 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

مدافع ايتاليايي در صحبتهايي اعلام کرد که بدون هيچ مشکلي با زين الدين زيدان آشتي کرده است.

مارکو ماتراتزی، مدافع اینتر در صحبتهایی اعلام کرد که با زین الدین زیدان، ستاره فرانسوی دنیای فوتبال آشتی کرده  و رابطه اش با ستاره سابق تیم ملی فرانسه خوب است.در فینال رقابتهای جام جهانی 2006 بود که زین الدین زیدان با مارکو ماتراتزی درگیر شد.

خیلی ها هنوز آن صحنه درگیری را در وقتهای اضافه فینال برلین به یاد دارند که زین الدین زیدان با سر به سینه ماتراتزی زد و ستاره ایتالیایی را نقش برزمین کرد. زیدان از زمین مسابقه اخراج شد و بعد هم ایتالیا در ضربات پنالتی قهرمان رقابتهای جام جهانی شد.

ماتراتزی در صحبتهایی با نشریه فرانسوی سوفوت در مورد این درگیری صحبت کرد و گفت:« ما با هم دست دادیم و من گفتم که برای آنچه اتفاق افتاد متاسفم ولی این ماجرا الان تمام شده است.»

ماتراتزی در ادامه صحبتهایش اعلام کرد که زی زو با آرامش تمام نسبت به ماجرا رفتار کرد:« زیدان گفت، نه نه ، نگران نباش، مشکلی نیست.»

درگیری بین این دو نفر جنجال زیادی را در آن فینال به راه انداخت. آن دیدار در وقت های اضافه با تساوی 1-1 به پایان رسید و در نهایت ایتالیا در ضربات پنالتی قهرمان دنیا شد.
 

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 10:25 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

وقتی بچه ها دنیای بیرون از خود را کشف می‌کنند، نسبت به اعضای خصوصی بدن خود و جنس مخالف به طور طبیعی کنجکاو می‌شوند.

بچه ها در بازی‌های عادی خود، از فرصت استفاده می‌کنند و از نظر جسمی به بچه های جنس موافق یا مخالف خود نزدیک می‌شوند تا شکل بدن آن ها را کشف کنند. بچه ها از سر کنجکاوی بازی‌های جنسی می‌کنند و این امر طبیعی است. این جور رفتارها با قصد و غرض جنسی صورت نمی‌گیرد و یا به روابط جنسی منجر نمی‌شود.

نمونه‌هایی از این کنجکاوی جنسی شامل:

دست زدن به آلت تناسلی

دکتر بازی

لخت شدن

خود ارضایی

بچه نوپایتان هنگام حمام‌کردن به آلت تناسلی خود دست می‌زند.

اگر فرزندتان این کار را کرد از فرصت استفاده کنید و نام اندام‌های مختلف بدن را با او مرور کنید.

ü از همان ابتدا از نام های صحیح استفاده کنید. از اندام‌های غیرجنسی شروع کنید و اندام‌های جنسی را به طور پراکنده لابه لای آن ها نام ببرید.

به فرزندتان بگویید که بدن هر کسی خصوصی است و کسی اجازه ندارد به قسمت‌های خصوصی بدن او دست بزند و خودشان هم نبایدآن را به کسی نشان بدهند (استثنا هم وجود دارد مثلا هنگام حمام کردن با پدر یا مادر و یا معاینه توسط پزشک)

دکتر بازی در بچه ها

معمول‌ترین بازی‌های از این نوع کنجکاوی‌های جنسی، دکتر بازی بچه ها است. در این صورت چه کار باید بکنیم؟

بچه ها حق ندارند در اتاق را قفل کنند.

هر از چند گاهی به یهانه‌های مختلف به آن ها سر بزنید.

اگر در اتاق بسته است، قبل از وارد شدن به اتاق در بزنید و کمی صبر کنید.

اگر صحنه ای دیدید، هول نشوید.

این جور مواقع دعوا و سرزنش بسیار شدید اصلاً راه حل مناسبی نیست.

فورا نزد بچه‌ها بروید و بگویید خب حالا بیا به دست دوستت آمپول بزنیم و یا دندان‌هایش را معاینه کنیم تا حواس بچه‌ها پرت شده و ماجرا فیصله پیدا کند.

بعد سر فرصت با فرزندتان صحبت کنید. به او بگویید: ” می‌دانید او نقش دکتر را بازی کرده و می‌خواسته به دوستش آمپول بزند اما او دیگر بزرگ شده است. باید بداند این نواحی خصوصی محسوب می‌شود و باید از دید سایر افراد پوشیده بماند.

لخت‌شدن

پسر 5 ساله شما با هم‌بازی خود در خانه مشغول بازی است و شما متوجه می‌شوید که بیش از حد ساکت هستند، شما داخل اتاق می‌شوید تا ببینید چه می‌کنند، می‌بینید از کمر به پایین برهنه شده‌اند.

برخورد شما چیست؟

هرگز سر بچه ها داد نکشید و آن‌ها را سرزنش نکنید، بلکه برای بچه ها در خانه حد و مرز تعیین کنید.

مثلا بگویید هر دو شما لباس‌هایتان را بپوشید. بدن شما خصوصی است و نباید در خانه کس دیگری لباست را در بیاوری. بیایید برای شما یک سرگرمی دیگر پیدا کنم.

اگر دیدید که فرزندتان باز هم به کنجکاوی‌های جنسی خود ادامه می‌دهند، شاید نشانه این باشد که کنجکاوی‌شان هنوز ارضا نشده است. بنشینید و اطلاعات اساسی را با فرزند خود مرور کنید. با او درباره‌ی شکل بدن صحبت کنید و یکی یکی اعضای مختلف بدن را نام ببرید.

خودارضایی

خود ارضایی یعنی لذت‌بردن از دست زدن، بازی‌کردن و مالیدن اندام‌های جنسی خود.

وقتی طفل بدن خود را کشف می‌کند، ممکن است همان‌گونه که گوش یا آرنج خود را لمس می‌کند، با اندام تناسلی خود هم ور برود. اما با تکرار این کار بچه متوجه لذتی می‌شود که از دست‌زدن به خود، برای او حاصل می‌شود.

بسیاری از بچه‌های 3 ساله که همزمان باکشف دنیای اطراف، خود را نیز کشف می‌کنند، آشکارا به اندام تناسلی خود دست می‌زنند.

اگر فرزند خود را در حال دست زدن به اندام تناسلی خودش دیدید، او را سرزنش نکنید، بلکه راه‌نمایی کنید، به بچه‌های کوچک خود توضیح بدهید که درست نیست در حضور دیگران به اندام تناسلی خود دست بزنند.



بچه ها از چه زمانی باید به تنهایی به حمام یا توالت بروند؟

• بچه ها ممکن است از دیدن بدن برهنه جنس مخالف یا هم‌جنس خود به هیجان بیایند یا سردرگم شوند. این خاطرات در دوران نوجوانی می‌تواند به سراغ فرزندتان بیاید.

• اگر با کودک جنس مخالف‌تان حمام می‌کنید و او آن قدر به بدن برهنه شما خیره می‌شود که احساس ناراحتی می‌کنید، وقت آن رسیده که هر دو حدود خود را حفظ کنید و بهتر است، بدن خود را بپوشانید.

• پوشاندن بدن نشانه احترامی است که برای بدن خود قائلیم .

• معمولا بچه‌های 7-8 ساله دیگر تمایل ندارند با پدر یا مادر خود به حمام بروند و دوست ندارند کسی بدن برهنه آن‌ها را ببیند. به خواسته بچه‌ها در این سن احترام بگذارید و حد و مرز آن‌ها را در حمام رعایت کنید.

مراقبت‌های جانبی

از سنی که کودک فرق مرد و زن را متوجه می‌شود، بهتر است پسران با پدرشان و دختر‌ها با مادرشان به حمام بروند.

والدین باید مراقب روابط زناشویی خود باشند. بچه ها ممکن است به طور ناخواسته، شاهد این روابط در والدینشان شوند.

کنترل صحنه‌های تلویزیون ، ماهواره، فیلم‌ها یا کلیپ‌های محرک قویا توصیه می‌شود.

لازم است، بر روی استفاده از اینترنت یا کامپیوتر نظارت داشته باشید. به این منظور :

کامپیوتر نباید در اتاق شخصی باشد.

– حتماً کامپیوتر را در محیط عمومی خانه قرار دهید.

– صفحه مانیتورکامپیوتر به سمت بیرون باشد تا از همه جا قابل رویت باشد.

آموزش ارزش‌ها و عقاید

بسیاری از والدین می‌خواهند که فرزندشان دارای صفاتی چون: صداقت، شجاعت، اعتماد به نفس، نظم، احترام، مهربانی و عدالت باشند.

بچه‌های پیش دبستانی، رفتار خوب و بد را از رفتار دیگران و از تشویقی که هنگام خوش‌رفتاری دریافت می‌کنند، می‌آموزند.

درک هر فرد از خوبی و بدی، به مرور زمان و با تأثیر گرفتن از خانواده، دوستان، جامعه، مذهب و وسایل ارتباط جمعی، شکل می‌گیرد.

هر گاه فرزندتان در زندگی روزمره رفتاری ارزش‌مند از خود نشان داد، به او پاداش بدهید، آن‌ها با این کار شما سرشار از افتخار می‌شوند و این رفتار مورد تحسین را تکرار می‌کنند. با تکرار شدن رفتار کودک و تحسین شما، رفتار معمولاً به صورت خودجوش در می‌آید و با وجود کودک عجین می‌شود.

بهترین سن انتقال ارزش‌های خانوادگی چه زمانی است؟

والدین در سن 11 -9 سالگی فرزندانشان می‌توانند فرصت را مغتنم شمرده و با فرزندشان درباره‌ی اخلاقیات صحبت کنند. چون:

در این سن کودکان با والدین خود رابطه نزدیک‌تری دارند.

بیش‌تر از سنین نوجوانی به والدینشان احترام می‌گذارند.

حرف شنوی بیش‌تری دارند.

هم‌چنین می‌توانند مفاهیم گسترده‌تری را درک کنند.

مهارت تصمیم‌گیری

کودکان باید مهارت‌های تصمیم‌گیری را از سنین پایین و در موقیت‌های روزمره تمرین کنند.

می‌توانید به بچه‌های پیش دبستانی خود اجازه بدهید برای پوشیدن لباس، بازی یا دعوت‌کردن یک مهمانی کوچک خود، حداقل از میان دو گزینه دست به انتخاب بزنند، تا توانایی اساسی تصمیم‌گیری در کودک پرورش یابد.

هر چه موقعیت‌های تصمیم‌گیری برای او بیش‌تر باشد، بیش‌تر به مشکلات مربوط به انتخاب‌کردن پی می‌برد.

با این روش‌ها بچه‌ها در نهایت نسبت به توانایی خود برای اخذ تصمیم درست، اعتماد به نفس پیدا می‌کنند و می‌توانند در تمام زمینه‌ها از جمله زمینه‌هایی که به جنسیت آن‌ها مربوط می‌شود درست تصمیم بگیرند.

بچه‌ها باید همزمان بیاموزند که هر تصمیمی پیامدهای خاص خود را دارد. اگر اجازه بدهیم که با پیامد تصمیم‌های خود رو به رو شوند تجربیات خوبی کسب می‌کنند.

فان پاتوق
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 10:25 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

اين قرارداد در ورزشگاه جديد يوونتوس امضا شد.

الساندر دل‌پیرو قرارداد جدیدی با یوونتوس امضا کرده است.

دل‌پیرو 36 ساله در سال 1993 از پادووا به یوونتوس پیوست. او با 283 گل برای بانوی پیر بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه است و 674 بازی هم برای این تیم انجام داده است.

بیانیه‌ای در وب‌سایت باشگاه در این باره آورده: «باشگاه فوتبال یوونتوس اعلام می‌کند که قرارداد الساندرو دل‌پیرو تمدید شده است. این قرارداد که امروز از سوی آندره‌آ آنیلی، رییس باشگاه و خود بازیکن امضا شد، تا 30 ژوئن 2012 اعتبار دارد.

جلسه امضای قرارداد در ورزشگاه جدید ما برگزار شد.»

این مهاجم ایتالیایی در 33 بازی این فصل در سری آ هفت گل زده است. یوونتوس در لیگ هفتم است و چهار امتیاز کمتر از لاتزیو، تیم چهارم جدول دارد.
 

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 10:25 قبل از ظهر :: توسط : علی عباسی

سلطان محمود را در حالت گرسنگی خوراک بادنجان بورانی پیش آوردند. خوشش آمد. گفت: «بادنجان طعامی است خوش.» ندیمی به تعریف از بادنجان پرداخت. سلطان چون سیر شد، گفت: «بادنجان سخت مضر چیزی است.» ندیم باز درباره مضرات بادنجان زیاده روی کرد. سلطان گفت: «ای مردک تا این زمان به تعریف از آن می پرداختی؟»

گفت: «من ندیم توأم، نه ندیم بادنجان. مرا چیزی باید بگویم که تو را خوش آید، نه بادنجان را».

عبید زاکانی ادیب توانا در این حکایت طنز به زیبایی، چهره نازیبای افراد چاپلوس را می نمایاند که می کوشند با چرب زبانی، ضدارزش ها را ارزش و بدی ها را نیکی، پلیدی ها را زیبا و یا برعکس اینها نشان دهند و مردم را بفریبند.

شگفتا که بیشتر افراد ضعیف و فرومایه که چیزی بارشان نیست و بر اثر روابط و زد و بندها به مقام و موقعیتی دست یافته اند، از مدح و ستایش این گونه افراد لذت می برند و بساطشان را روز به روز گسترش می دهند، ولی افراد بالیاقت و شایسته که نیازی به تعریف و تمجید بی جا نمی بینند، به شدت با آنها مقابله می کنند.

امام علی علیه السلام می فرماید: «زنهار پرهیز کن از چاپلوسی و تملق که از خصلت ایمان نیست».

ناگفته نماند تملق و چاپلوسی، شخصیت گوینده را تخریب و مخاطب را مغرور می سازد.

پیام متن:

پرهیز از تملق و چاپلوسی برای حفظ ایمان.

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 15 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 8:57 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

در دوران گذشته دو برادر یکی به نام «ضیاء» و دیگری به نام «تاج» در شهر بلخ زندگی می کردند. ضیاء مردی بلندبالا و با این حال بذله گو، نکته سنج و خوش اخلاق که واعظ شهر هم بود. در عوض، برادرش تاج قدی بسیار کوتاه داشت، ولی از علم بالایی بهره می برد، به گونه ای که ملقب به شیخ الاسلام بود. به همین سبب به برادرش به دیده حقارت می نگریست. حتی از وجود او خجالت می کشید. روزی ضیاء به مجلس برادرش تاج که پر از شخصیت های بزرگ بود وارد شد، ولی غرور علمی تاج مانع از آن شد که به احترام برادرش بایستد. ازاین رو، نیم خیز شد، به سرعت نشست. وقتی ضیاء از برادرش آن حرکت ناپسند را دید، با کنایه ای که حکایت از نکته سنجی او داشت، فی البداهه به مزاح گفت: «چون خیلی بلند قامتی، برای ثواب، کمی هم از آن قامت سروت بدزد».

نکته :

این حکایت بیانگر این هم است که غرور بی جا و دل بستگی به ظواهر دنیا، از صفات ناپسند اخلاقی است که می تواند بر چشمان حقیقت بین انسان پرده حجاب بکشد و او را از دست یافتن به سعادت باز دارد و مقدمات هلاکتش را فراهم سازد. چنان که امام علی علیه السلام می فرماید:

«کسی که به نفس خویش مغرور گردد، او را به هلاکت و نابودی تسلیم کند.» و هموست که می فرماید: «بدبخت کسی که به حال خود مغرور گردد و فریفته آرزوهای خود گردد».

بیچاره آن که ظواهر دنیا او را از واقعیت ها غافل کند و با آموختن چند جمله، اندوختن چند سکه، فزونی قوم و قبیله یا با رسیدن به قدرت و شهرت و محبوبیت، مغرور و دچار آفت خودبینی شود.

گفتنی است در این میان، غرور علمی، موضوعی قابل توجه است؛ زیرا تعداد قابل ملاحظه ای از اهل دانش را دچار لغزش کرده است. در حکایتی پیرامون ابن سینا آمده است:

آن حکیم فرزانه در اوان جوانی از فراگیری علوم زمان بسیار سرمست بود. روزی به مجلس درس ابوعلی مسکویه، دانشمند معروف آن روزگار حاضر شد و با کمال غرور گردویی را به مقابل او افکند و گفت: «مساحت سطح این گردو را تعیین کن.» ابن مسکویه هم در پاسخ، کتاب طهارة الاعراق را که در علم اخلاق و تربیت نوشته بود، در مقابل او نهاد و گفت: «تو نخست اخلاق خود را اصلاح کن تا من مساحت گردو را تعیین کنم. تو به اصلاح خود محتاج تر از من به تعیین مساحت این گردو هستی».

گویند: ابن سینا از این گفتار خود شرمسار شد و این جمله راهنمای اخلاقی او در همه عمر قرار گرفت.

مَرد را خودبینی و کبر و غرور می کند از درگه توفیق دور
آن چنان کز درگه قرب کریم دور شد ابلیس مردود رجیم

صغیر اصفهانی

پیام متن:

دوری از غرور و گرایش به فروتنی.

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 15 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 8:57 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

مدير برنامه هاي سرخيو آگرو، ستاره آرژانتيني اتلتيکو مادريد، اعلام کرد باشگاه چلسي و منچستريونايتد به دنبال اين بازيکن هستند.
این بازیکن 22 ساله بازی های خوبی در ترکیب اتلتیکو مادرید به نمایش گذاشته و مدت هاست که صحبت های زیادی در مورد حضورش در یک تیم بزرگتر به گوش می رسد.

برونو ساتین، مدیر برنامه های آگرو، در گفتگو با رسانه های اسپانیایی احتمال جدایی این بازیکن از اتلتیکو را رد نکرد.

" انتقال آگرو در تابستان؟ سوال خوبی است. در حال حاضر نظری ندارم. بازیکنانی مانند اگرو همیشه مورد توجه باشگاه های بزرگ هستند. 
چلسی و منچستریونایتد باشگاه های بزرگی هستند و او را زیر نظر دارند. البته رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و اینتر نیز به دنبال او هستند. این ها باشگاه هایی هستند که همیشه به دنبال بهترین ها هستند.
آگرو تنها 22 سال دارد و چهار سال است که در اروپا در تیمی بازی می کند که در چمپیونزلیگ حضور ندارد. بی تردید او دوست دارد در بالاترین سطح بازی می کند. اما در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست. باید ببینیم در تابستان چه رخ می دهد."

اتلتیکو مادرید در حال حاضر در رتبه پنجم جدول لالیگا قرار دارد اما برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان فصل آینده باید در چهار دیدار باقی مانده فاصله 8 امتیازی اش با تیم چهارم جدول را جبران کند.
 

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 15 / 2 / 1390برچسب:زندگی,عشق,افکار,خوشبختی,سلامت,شوهر,زناشویی,بن لادن,طنز,ورزشی,اخبار فناوری اطلاعات, :: 8:57 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

درباره وبلاگ
من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار، به حوالی بی کسی قدم بگذار ! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو ! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن ، ... ... کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام ! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو ! حریر غمش را کنار بزن ! مرا می یابی... :(
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
ابتدا ما را با عنوان زندگی همراه عشق و آدرس 2nyabaeshg.mahtarin.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 193
بازدید هفته : 3670
بازدید ماه : 5953
بازدید کل : 211153
تعداد مطالب : 928
تعداد نظرات : 462
تعداد آنلاین : 3



نرم افزار دبيرخانه و بايگاني اورانوس نسخه 4 مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds